جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و غمگین جدید sms sangin va ghamgin jadid

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


اینروزها داشته هایم بسیار است
قرص خواب و نخ به نخ سیگار است
چشمهایم همیشه بیخواب است
دوخته به رنگِ زردِ دیوار است
آرزوهایم پای چوبۀ دار است
صندلی در حالِ سقوط بدست روزگار است..


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


آهـــــای غــــریــــبــــــــه...
مـــنـــــم آن آشــــنـــای دیـــــــروزت....
میدانی امروز چه روزیست؟ پــــنـــــجــــشــــنــــــبــــه..
آنقدر مرام داری که کامی از سیگارت را به یاد باهم بودنمان دود کنی؟
جرعه ای از پیک مشروبت را با یادش بخیری ساده بنوشی؟
قبل نوشیدن مشروب،فاتحه ای بخوان برای دلم که مُرد
فاتحه ای بخوان برای احساسی که کفن بر تن کرد و برای لب خندانی که بوی کافور گرفت...
فاتحه ای بخوان برای مــــنــــی که درگذشت!


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


حــال کــه رفته ایــــ
مـــرد شده امــ !
بــسته بـسته سیـــگار میکشـمــ
تا تــو را دود کنمـــ
در خیــــال ِ خسته امــــ...

  

اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


✗ تـو فکـر کـُن سیگـآر کِشیـدَن ژسـت مردانـه اے اسـتـ ...
امـا آتـَش گرفتـَن و بے صِـدا سوختنـش کاملـن زَنانـِ ه اسـتـ !


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


مگر یادت میگذارد که آرام باشم؟
مگر خاطره هایت میگذارند که بی تو زندگی کنم؟
محال است بی تو بودن ، خیال است با تو پر کشیدن...

مگر یادت میگذارد که فراموشت کنم
کاش اینجا همان آغاز بود ، کاش هیچ آغازی پایان نداشت
گرمای تنت بر روی تنم نشسته،

جای بوسه هایت بر روی گونه ام مانده
از وقتی رفتی صدها بار توبه کردم ،
اما باز هم هوس آغوش گرمت را کردم

من عاشق، محکوم به تنهایی ام !
مگر عشقت میگذارد که بی خیالت شوم؟
مگر تو میگذاری....


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


ﻻﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺒﻪ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﻣﭙﻮﻝ ﻣﯿﻤﺎﻟﻦ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺳﺘﺮﺳﺶ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺍﻣﭙﻮﻝ ﺑﯿﺸﺘﺮﻩ


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


،دوره ای شده که به دختر لبخند بزنی
خودشو تو لباس عروس تصور میکنه
،اما به یه پسر که لبخند بزنی
...خودشو رو تخت خون


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


میروی ومن فقط نگاهت میکنم...
تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم ،
بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم ،
اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقیست...
وشاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


زن گاهی سعی میکند ،
مردانه بازی کند ، مردانه کار کند ، مردانه قدم بردارد....
مردانه فکر کند ، مردانه قول دهد....
اما هرکاری هم بکند ؛
زن است....
احساس دارد....
لطیف است...
یکجا عقب می نشیند ،
ومحبت مردش را میخواهد...


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid


اگه دختری ب خاطر پسری گریه کنه ...
1 :واقعا دوسش داره
2 : کمی دوسش داره
3 :همش نقش بازی کردنه
4 : میخواد فریبت بده


اس ام اس سنگین و غمگین جدید
sms sangin va ghamgin jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد