جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک نولد tavalod

اس ام اس تولد



اس ام اس تبریک نولد
tavalod



مهربانم!
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک!


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



امید سالهای از دست رفته ام، امید روزهای بی کسی ام
تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم؛
بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک!


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



میلادت ای دوست مبارک باشد
 پیوسته دلت شاد سعادت باشد
هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد
 راهـت سپید راه عــدالـت باشد
چـــشـــم شــادی نگارت باشد
 ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد
میلادت ای دوست مبارک باشد
 دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .

  

اس ام اس تبریک نولد
tavalod



زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست . . .
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم!


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



روز تولد تو روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان
روز تولد تو گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است . . .


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



با من باشی دوست دارم
 تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته
 هرجا باشی دوست دارم
تولدت مبارک


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک . . .


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



روز تولد تو و گرچه نه یم کنار تو
مبارک ای عزیز جان تولد و بهار تو
در این دیار نازنین، که یاسمن شکفته است
شکفته باد نرگس جمال نوربار تو . . .


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



تو دنیای بی سروته من چی دارم به جز خودت
می خوام که غوغا بکنم بیام جشن تولدت
تویک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تومن ظهور شدم احیا شدم مثل نگین


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



روزی که تو آمدی
شعر نابی بودی
آفتاب و بهار با تو آمدند
روزی که آمدی
طوفان شد و پیکانی آتشین
در نقطه ای از جهان فرود آمد
و من با تو باور کردم
که می شود هم پای رنگین کمانی در باران قدم زد!
تولدت مبارک


اس ام اس تبریک نولد
tavalod



مبارک باشه میلاد شما خاتون
شمایی که ستاره جون میگیره توی چشماتون
شمایی که شدید معنای شعرای من عاشق
شما که زندگی میده بمن هرم نفسهاتون


اس ام اس تبریک نولد
tavalod

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد