جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های سنگین عاشقانه sms


اس ام اس سنگین




اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



ما اومدیم زندگى کنیم
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولى انگار زندگى هم همین برنامه رو داشت: |


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



همیشه جرات عاشقانه جدا شدن رو داشته باش
اما حقارت به زور نگه داشتن رو به دوش نکش


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



ای کاش . . .
قانون همه ی دوستی ها این بود :
یا رفاقت تعطیل ..
یا جدایی هرگز ..!

  

اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



چه جالب است روزگار انسانها
تا حرف از “صداقت” شد
صدا…قط شد…


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



آغوش بعضی ها علم را زیر سوال می برد !
آنقدر آرامت می کند که هیچ مُسکنی جایش را نمی گیرد


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



توی دنیا
دوتا نا بینا میشناسم
یکی تو که هیچ وقت عشقم رو ندیدی
یکی من که کسی جز تو ندیدم....


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



آنقدرها هم..
روی وقار من حساب نکن…
قطب زمین هم که باشم..
تورا که میبینم..
یخ هایم آب می شود....


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



دلم پر است…
پر پر ..
آنقدر که گاهی اضافه اش از چشمانم می چکد....


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس میشوند..
میگویند حساسیت فصلی ست..
آری…
من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم....


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms



حوصله ات که سر میرود
با دلم بازی نکن
من در بی حوصلگی هایم
با تو زندگی کرده ام


اس ام اس های سنگین عاشقانه
sms

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد