جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و فاز بالا sms sangin


اس ام اس سنگین




اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



بیشتر ما خوب یاد گرفتیم که چگونه در آسمان مثل پرندگان باشیم و در آب مثل
ماهی ها اما هنوز یاد نگرفتیم روی زمین چگونه انسان باشیم !


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



هیچوقت به ناحق پا روی کسی نزارین …
یادتون باشه “دست” زمونه “پای” خیلیارو قطع میکنه !


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



بدترین چیز اینه که محبت مادرو با “هان” و “چیه ؟
” جواب بدی ولی زنگ یه غریبه رو با “جانم !”
متاسفم برای بعضیا …

  

اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



ﺍﺯ ﭘﯿﮑﺎﻥ ۵۷ ﮐﻪ یه ﭘﺴﺮ ۵ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺳﺒﻘﺖ ﮔﺮﻓﺖ
چون ﻣﺎشین ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺍﻭﻥ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﺷﯿﻨﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﻨﺪﺗﺮ ﻣﯿﺮﻩ !
روی هرکی دست گذاشتیم ، روی ما پا گذاشت !


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



تفنگ توی دست فقط یه وسیله س
 این قلبای سنگی هستن که آدمارو میکشن !


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردیم راضی نیستیم
 قبل از متاسف شدن واسه اون یه کوچولو هم به فکر ارتقای لنزهای خودمون باشیم !


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



خستگی را زندگی کرده ام
می خواهم کمی هم زندگی را خسته کنم !


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



یادته میگفتی عشقمون مثل تو فیلماست ؟
تو نقشت رو خوب بازی کردی فقط من هیچوقت نفهمیدم
 اشتباهم چی بود که نقشمو دادن به یکی دیگه !؟


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



سریع ترین نقاشی بود که دیدم !
در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کرد . . .


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin



نمیدانم چگونه هنوز دست وپایت سالم هستند وقتی آنگونه سخت از چشانم افتادی . . .


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد