جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار سنگین sms tike dar


اس ام اس سنگین


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



من مورچه ای را مسخره میکردم که عاشق یک تفاله چای بود خودم را فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی
بودم که فکر میکردم آدمه


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



آدم فهمیده ای بود
خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



آنقدر چشم، انتظار آمدنت نشستم
که تمامی دربهای باز،
بر روی پاشنه انتظار پوسیدند
گندم شایسته :
چرا امید بر عشقی عبث بست ؟
چرا در بستر آغوش او خفت ؟
چرا راز دل دیوانه اش را
به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟

  

اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



تلخ است که همه فکرکنند سرت شلوغ است....
ولی خودت میدانی که تنهاترینی....


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



زمانی فراموشت می کنم که بالای سنگ قبرم با افسوس
بگویی کاش زنده بودی....


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



دستهــایم را محکمتر بگیـر
من هنوز هم نمیخواهــم
تورا...
به دست خاطرات بسپارم...


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



همیشه به قلبتان گوش دهید
اگر چه در سمت چپ شما قرار دارد
همیشه راست خواهد گفت


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



جاذبه ی سیب ، آدم را به زمین زد
و جاذبه ی زمین ، سیب را !
فرقی نمیکند"سقوط"
سرنوشت ِ دل دادن به هر جاذبه ای غیر از خداست


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



خدایا
وقتی تو پشتمی
مهم نیست کیا جلوم هستن …


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar



ناشنوا باش
وقتی همه
از محال بودن آرزوهایت سخن می گویند


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tike dar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد