جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین عاشقانه sms sangin asheghaneh


اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


سره خاک من…!!
اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه…!!
اونی که نخواست ما رو بالآخره میاد دیدن جسدمون…!!
اونی که حتی نیومد تولدم زیره تابوتمو گرفته…!!
اونی که سلام نمیکرد اومد برا خدافظی…!!
عجب روزیه اون روز…!!
حیف که اون موقع نیستم…!!


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


احتیاط !
در این شهرِ لاکردار
تمام کوچه باغ های عاشقی
به اتوبان های تنهایی وصل می شوند…


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


این روزها برای تنها شدن،
کافیست صــــــــــــــــادق باشی

  

اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


گذراندن زندگی این را به من آموخت که آدم ها
درست چیزی هایی را از دست میدهند که از داشتنش مطمئن هستند…


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


آنقدر از خوبیهایت برای دیگران گفته بودم که حالا وقتی سراغت را میگیرند خجالت میکشم بگویم…
تنهایم گذاشت


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


تنهایی را دوست دارم …
بی دعوت می آید ، بی منت می ماند ، بی خبر نمیرود


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


میزنم این پیکابه سلامتیه کسانی که به عشقشون رسیدنا
شبا سرشوناروسینه ی عشقشون میزارندا میخوابن
به سلامتیه اونایی که به عشقشون نرسیدنا
گذاشتن سرشون روسینه ی عشقشون شده واسشون۱رویا
به سلامتیه کسایی که واسه فراموش کردن عشقشون دست به هرکاری زدن
 امابازفراموش نشد
به سلامتیه دختری که جلوهمه میخنده تا کسی نفهمه
 هنوزعشقشا فراموش نکرده اماشب که میشه باعکس عشقش کلی گریه میکنه


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


شاید درک کنیم همدیکه رو…
 ولی قطعا سخته باور کنیم همدیکه رو…


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


زیبایی دلت را به رخ آسمان می کشم
تا کمتربه مهتابش بنازد !


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


فامیل دور:

اینایی که میگن پول خوشبختی نمیاره.
آقا بیاید و منو بدبخت کنید.
اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم.
نامردم اگه اعتراضی کنم...........!!!!


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد