جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه های زیبا asheghane


اس ام اس عاشقانه



عاشقانه های زیبا
asheghane



مهم نداشته‌ هات نیست !
مهم اینه که عاشق داشته‌ هات باشی...


عاشقانه های زیبا
asheghane



چشم‌ انتظار آن بهارم
که با تقویم از راه نمی‌آید
و با تقویم راه نمی‌آید،
چشم انتظار آن بهارم
که با...
آه نمی‌آید!


عاشقانه های زیبا
asheghane



بالآخره یآد میگیری از یک دوستت دآرمِ سآده،
برآی دلت یک خیآل رنگآرنگ نبآفی...!
که دآستآنهای عآشقآنه از یک جآیی به بعد،
رنگ و بوی منطق به خود میگیرند...
که وقتی بآد می آید کلآهت رآ سفت بچسبی...
نه بآزوی بغل دستی ات رآ...!!

  

عاشقانه های زیبا
asheghane



ﺧﺪﺍﻳﺎ! ﻣﻴﺸﻪ ﺍﻣﺸﺐ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻡ ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺢ ﺑﻴﺪﺍﺭ
ﻧﺸﻢ؟ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻇﻬﺮ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﻢ :|
ﭼﯿﻪ ? ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ؟ :|
ﻣﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺗﻨﮓ ﮐﺮﺩﻡ
واقعا ک...


عاشقانه های زیبا
asheghane



می شود در همین لحظه
از راه برسی و
جوری مرا در آغوش بگیری/
که حتی عقربه ها هم
جرات نکنند
از این لحظه عبور کنند؟؟؟

و من به اندازه ی تمام روزهای
کم بودنت/
تو را ببویم و
در این زمان متوقف/
سالها در آغوشت زندگی کنم/
بی ترس فردا ها...


عاشقانه های زیبا
asheghane



توی کوچه ی دلم فقط صدای تو میاد
صدای خوب و همیشه آشنای تو میاد
وقتی بارون میزنه تو کوچه ی ساکت ما
پنجره فکر می کنه صدای پای تو میاد...


عاشقانه های زیبا
asheghane



یاد من باشد فردا دم صبح
جور دیگر باشم
بد نگویم به هوا، آب ، زمین
مهربان باشم، با مردم شهر
و فراموش کنم، هر چه گذشت
خانه ی دل، بتکانم ازغم
و به دستمالی از جنس گذشت ،
بزدایم دیگر،تار کدورت، از دل
مشت را باز کنم، تا که دستی گردد
و به لبخندی خوش
دست در دست زمان بگذارم
یاد من باشد فردا دم صبح
به نسیم از سر صدق، سلامی بدهم
و به انگشت نخی خواهم بست
تا فراموش، نگردد فردا
زندگی شیرین است، زندگی باید کرد
گرچه دیر است ولی
کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم ،شاید
به سلامت ز سفر برگردد
بذر امید بکارم، در دل
لحظه را در یابم
من به بازار محبت بروم فردا صبح
مهربانی خودم، عرضه کنم
یک بغل عشق از آنجا بخرم
یاد من باشد فردا حتما
به سلامی، دل همسایه ی خود شاد کنم
بگذرم از سر تقصیر رفیق ، بنشینم دم در
چشم بر کوچه بدوزم با شوق
تا که شاید برسد همسفری ، ببرد این دل مارا با خود
و بدانم دیگر قهر هم چیز بدیست
یاد من باشد فردا حتما
باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست
و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا
و بدانم که شبی خواهم رفت
و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی


عاشقانه های زیبا
asheghane



سکوت که میکنم هرزگاهی میشنوم ندایی درونم آرام می گوید
.
.
.
.
ماشالا چقدر خوشگلی .......
من نمیگما ندایه درونم میگه !


عاشقانه های زیبا
asheghane



دلم گرفته از این شهر
که آدمهایش همچون هوایش ناپایدارند...!
گاه آنقدر پاک که باورت نمیشه...؟
گاه آنقدر آلوده که نفست میگیرد...!!!


عاشقانه های زیبا
asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد