جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های احساسی جدید و زیبا sms ehsasi jadid va ziba


اس ام اس جدید



اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



دلم گرفته از این شهر
که آدمهایش همچون هوایش ناپایدارند...!
گاه آنقدر پاک که باورت نمیشه...؟
گاه آنقدر آلوده که نفست میگیرد...!!!


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



گاهی وقتا دلم واسه بچگیام تنگ میشه !
بزرگترین دغدغه زندگیم مشق فردام بود …


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



عکس های قشنگ دلیل بر زیبایی تو نیست
ساخته دست عکاس است درونت را زیبا کن که مدیون هیچ عکاسی نباشی

  

اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



اصولا درس خوندن دو حالت داره:
.
.
.
۱- درسای سختو که نمیشه خوند
۲- درسای آسون که ارزش خوندن نداره
:)))))))


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



مرا هم ثبت کنید در « گینـــــــس » ...
مُــــــــرده ام اما «نفـــس» میکشم !!


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



کاش به تو نمی گفتم علاقه ام را
کاش نمی دانستی بودنم بخاطر توست اینجا ..!


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



مثه اسمت که بارونه
مثه چشمات که معصومه
تو باشی حس خوبی هست
تو هستی قلبم آرومه


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



ﺑﺮﺍﯼ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺪﻩ
ﺁﻧﭽﻪ ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺎﺵ ﻭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺵ
ﺳﻌﯽ ﮐﻦ ﺻﺎﺩﻕ ﻭ ﭘﺎﮎ ﺑﺎﺷﯽ
ﺁﺑﯽ ﮐﻪ ﮔﻞ ﺁﻟﻮﺩ ﺑﺎﺷﺪ ﺯﯾﺴﺘﮕﺎﻩ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮏ
ﻣﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﻋﺸﻖ ﻣﺎﻫﯽ ﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺯﻻﻟﯽ ﺭﻭﺡ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯽ
ﻣﺎﻧﺪ ..


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



پــــروردگــــــــارا.....

به خــواب دوستــانــم آرامــش،
به بیــــداریشــان آســــایــــش،
به زنــدگیشــــــان نشــــــــاط،
به عشقشــــــان ثبـــــــــــــات،
به عهــــــد و مهــرشــــان وفــا،
به عمــرشــــــــان عــــــــــــزت،
به رزقشـــــــــــان بــرکـــــــــت،
و به وجــودشــــــــــان صــحــت،
عطا بــــفــــــــــــــرمــــــــــــا......
آمیــــن ...


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba



مرد باس هر یه ساعت یه بار داد بزنه بگه:"خانوووووووووووم" وقت قهرته !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
قهر کن میخوام منت بکشم


اس ام اس های احساسی جدید و زیبا
sms ehsasi jadid va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد