جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک و سنگین sms ghamnak

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



بگذار سرنوشت
هر راهی را که میخواهد برود،
ما راهمان جداست…
این ابرها
تا میتوانند ببارند
ما چترمان خداست…


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



وقتـــی تو رابطه ها
یکی دنبال شارژ ایرانسله و
یکی ام دنباله نیاز جنسی ...
میفهمی که { تنـــهایی } اصنم بد نیس


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



خداوندا.........
 آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم...
شهامتی تا تغییر دهم آنچه را که می توانم...
 و دانشی که تفاوت این دو را بدانم...

  

اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



خوب ببین... زندگی زیباست...
رنگارنگ است...

روزها خوبند...ماه ها بهترند و سالها عالی ترند...
می گذرند....

و تو تمامی خوبی ها را تجربه میکنی...
قدم هایت که ایستاد...

روبرویِ خدایی...
رویِ ماهِ خدا را همانجا ببوس


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند چه جوری همدیگه رو میشناسن
و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند
که تو دیگه منو نمیشناسی


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



امروز باورم شد
که تو خسته تر از آن بودی
که بفهمی
دوست داشتنم را!
از من که گذشت…
اما…
هرجا که هستی
“خسته نباشی”!


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



خسته ام… خسته
.
.
.
.
.
.
.
به قدری که دوست دارم ی خورده استراحت کنم *^_^*
چیه فک کردی قضیه خودکشیو شب بخوابم و صب بیدار نشمو از این سوسول بازیهاس.
نه باوو ما از اوناش نیستیم بازندگی میجنگیم *^_^*


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



خاکستر سیگارم را به تو ترجیح دادم
چون که او تنها حنجره ام را به آتش کشید و تو وجودم را …


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



کاش دنیا چند ثانیه خفه می شد،
تا من با خودم گپی بزنم…


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak



چه خوب است آدمها یک نفر را هر روز دوست داشته باشند
نه...هر روز یک نفر را....!!


اس ام اس غمناک و سنگین
sms ghamnak

نظرات 1 + ارسال نظر
نکیسا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:59 ب.ظ

اوووووووووووووووووووووووووووووووووف

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد