جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات خنده دار+طنز+جوک


اس ام اس خنده دار



جملات خنده دار+طنز+جوک


برادران رایت بهشون میومد تو کار پخش و توزیع سی دی و فیلم باشن تا ساخت هواپیما


جملات خنده دار+طنز+جوک


توو ایــران اگـه جـنگ شـه هیـچ سربازی وجـود نـداره هـــــــمه عکـاسه جـنگـن


جملات خنده دار+طنز+جوک


پدر چیست؟....موجودیست مهربان که حاضره جونشو واست بده ...
ولى ماشینشو نمیده..

  

جملات خنده دار+طنز+جوک


تکنیک جدید آقایون برای تماشای فوتبال مرد: بزن 3 میخوام فوتبال ببینم
زن: دارم سریال می بینم.........
مرد: جوووون زنه چه خوشگله!!!
زن: بیا فوتبالت رو ببین سریالش تکراریه


جملات خنده دار+طنز+جوک


از عجایب زنها اینه که مجتمع های تجاری رو طبقه به طبقه ومغازه به مغازه میگردن
بعد که از خرید میان برن خونه میگن "اووووه ماشین چقدر دوره"


جملات خنده دار+طنز+جوک


پسره استاتوس گذاشته:
ﺑﻪ مخاطب خاصم ﻣﯿﮕﻢ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺰﺍﺣﻤﻢ ﻣﯿﺸﻪ ، چیکار کنم ؟
ﻣﯿﮕﻪ ﻋﮑﺴﺘﻮ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻔﺮﺳﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﮕﻪ !

من
بازم من
و باز هم من
اصلا خاک بر سر من


جملات خنده دار+طنز+جوک


اختلاف طبقاتی داره بیداد میکنه
فاصله واحد ما با دختر همسایمون که نباید ۷طبقه باشه ؟!
فوق فوقش باس ۱طبقه باشه


جملات خنده دار+طنز+جوک


قیافهٔ ساقه طلایی یه جوریه که انگار زیر دست ناپدری بزرگ شد


جملات خنده دار+طنز+جوک


عاغا چیه هی پیام میدی لاین داری ؟؟ وایبر داری؟؟ فیس بووک داری ؟؟ تانگو داری ؟؟
گوشی من فقط یک چراغ قوه داره اگه توهم داری بیا پشت بووم بهم علامت بدیم


جملات خنده دار+طنز+جوک


وقتی آدم از خاکـــــــــــــه
تعجبی نداره که
کرم داشته باشه


جملات خنده دار+طنز+جوک
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد