جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

زیباترین جملات عاشقانه


اس ام اس عاشقانه



زیباترین جملات عاشقانه


دلتنگی یعنی: شماره ات را پاک کرده ام،
هر شماره غریبی به شوق اینکه تویی خوشحالم می کند...


زیباترین جملات عاشقانه


در تمام داروخانه ها موجود است
نرم کننده موی سر
نرم کننده پوست دست
کاش می شد برای نرم کردن دل تو هم ، نسخه ای گرفت . . . !


زیباترین جملات عاشقانه


خیالت همیشه هست اما.........
این روزها دلم خودت را میخواهد!!!!!!!!
نه خیالت را........

  

زیباترین جملات عاشقانه


کلافه ای ..
سریع عصبی میشی ..
دوست داری ساعت زودتر بگذره ..
وقتی ازش خبر نداری ..
یا بی نهایت دلتنگی ..


زیباترین جملات عاشقانه


تــــو که نباشی باران نمی بارد...
فقط بعضی وقت ها زمین و زمان خیس می شود !!


زیباترین جملات عاشقانه


کاش می شد سر زمین عشق را
در میان گامها تقسیم کرد

کاش می شد با نگاه شاپرک
عشق را بر آسمان تقسیم کرد

کاش می شد با دو چشم عاطفه
قلب سرد آسمان را ناز کرد

کاش می شد با پری از برگ یاس
تا طلوع سرخ گل پرواز کرد

کاش می شد با نسیم شامگاه
برگ زرد یاس ها را رنگ کرد...


زیباترین جملات عاشقانه


گاهی حجم دلتنگیهایم انقدر زیاد میشود که
دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود!!!


زیباترین جملات عاشقانه


احساساتم مردند..
شوک مصنوعی “امید آمدنت” هم چاره ساز نشد !


زیباترین جملات عاشقانه


در دلم کودکیست که بی تو بودنش را نق میزند
من هیچ
لااقل بهانه ی او باش
نباشی دلم که هیچ، دنیا هم تنگ میشود...


زیباترین جملات عاشقانه


وقتی آدم یه کسی رو از تهِ دلش بخواد هیچکس نمیتونه اونُ ازش بگیره و یا تغییری تو تصمیمش ایجاد کنه ...!
پای همه چیزشم هست،به هر قیمتی!


زیباترین جملات عاشقانه


با همه ی وجودت دلتنگشی
شماره اش رو هم میگیری اما دکمه ی سبز رو فشار نمیدی
چون میدونی اون خیلی پیش از این حرفا فراموشت کرده !


زیباترین جملات عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد