جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین تیکه دار sms tike dar


اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست
به خیانتکاری چون تو دیگر هرگز اعتماد نخواهم کرد


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



رگم را بخاطرش میزدم بی معرفت ازبغلم رد شد گفت:فقر چه کارهایی نمیکند...


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



سخن بی تومگرجای شنیدن دارد؟
نفسم بی توکجا نای دمیدن دارد؟
علت کوری یعقوب نبی معلوم است،
شهر بی دوست مگر ارزش دیدن دارد

  

اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



آموخته ام که وابسته نباید شد
نه به هیچ کس، نه به هیچ رابطه اى
واین لعنتى نشدنى ترین کارى بود که آموخته ام


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



مرهم زخم های کهنه ام کنج لبان توست!
بوسه نمی خواهم"
چیزی بگو ...


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



شاید به هم باز رسیم...
روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم
و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی...!


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



شرمنده می کنی ؛ گاهی در خواب به من سر می زنی !


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



هر وقت از دست کسی یا چیزی ناراحت شدی !!!!!!!!!!
فقط یه لحظه , یه لحظه به نبودنش یا نداشتنش فکر کن


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



خانه ای میخواهم که پنجره هایش رو به بـــاران بازشود….
سقفش یک آسمـــــان ابری و آبی باشد……
هوایش پر از عطر تو باشد….


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar



مداد را برداشتی . . .
طرح مرا نه آنگونه که هستم ..،
همانگونه که می خواستی کشیدی ..،
تمام بهانه رفتنت این است که عوض شده ام ..،
مداد را برمی دارم، طرح تورا همانگونه که هستی می کشم..،
می توانی بروی


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms tike dar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد