جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های عاشقانه و احساسی asheghane va ehsasi


اس ام اس عاشقانه



متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


صدا میکنم " تــــــــــــو " را...

این " جانی " که میگویی
جانم را میگیرد...!
نزن این حرف ها را

دل من جنبه ندارد
موقعی که نیستی....
دمار از روزگارم در می آورد...


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


مدتی است دیگر از تهِ دل نمیخندم
فقط لب هایم
نقشی به نام لبخند را بازی میکنند
تا کسی نفهمد بی تو چه میگذرد


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


در دنیا فقط 3 نفر هستند که بدون هیچ چشمداشت و منتی
و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را برطرف میکنند،

پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش میکنی،
مواظب باش که از دستش ندهی

  

متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


سردش بود دلم را برایش سوزاندم!!!
گرمش که شد با خاکستر قلبم نوشت:
خـداحـافـظ ...
 افسوس که من مانده ام و تنهایی!!!!!


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


این روزها دلم غریبی میکند
دلم،دلی را میخواهد که برایش دل باشد
عــــــــشق باشد
مهر باشد
دلم تنها یک دل میخواهد
هــمین ...


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


اندازه ی صد سال نوری از دلت دورم
باید همیشه دور باشم از تو ، مجبورم !
یا گریه هایم را میان شعر میگویم
یا مینوازد گریه را نت های سنتورم
یعقوب عاشق توی این دنیا فراوان است
یعقوب... مثل من... که از این گریه ها کورم!
هر دفعه دل دادم به دریا باز هم افتاد
شکل تو یک ماهی قرمز در دل تورم
مثل تمام پسته ها که تلخ میخندند
پنهان شده صد بغض پشت خنده ی شورم
یک آسمان افتاده در قلبم که غیر از ابر
در بین باران های دلتنگی ش محصورم
شاعر شدن یعنی فقط حسرت... فقط حسرت!
یعنی تو دانشگاهی و من پشت کنکورم!


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


وقتی کسی رو ناراحت می کنی فقط خودت میتونی آرومش کنی
 مثل مار که وقتی نیش میزنه پاد زهرشو از خودش می گیرن!


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


به که پیغام دهم؟
به شباهنگ که شب مانده به راه؟
یا به اندوه کلاغان سیاه، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل؟
یا به مرغان نکو چیده شهر؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم؟


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


به سلامتی خودمون که همیشه اونی شدیم که دیگران میخواستن
اما
هیچ کس اونی نشد که مامیخواستیم......


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi


اِنْــصـآفْ نــیـسْتْ !
تـــو دَرْ “قـَـلْـب ِ” مـَنْ بـــآشـی ..
و مـَنْ ،
دَرْ “دَسْــتــآن ِ” تــــو !


متن های عاشقانه و احساسی
asheghane va ehsasi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد