جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غم انگیز sms gham angiz

اس ام اس غمگین



اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



بعضی وقتا هست،
که دوست داری یکی کنارت باشه،
محکم بغلت کنه

بذاره اشک بریزی تا سبک بشی
بعد آروم تو گوشت بگه:
دیوونه چته؟!


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



درخت کاج
یک روز از خواب بلند شدم دیدم
چقدر تنهاهم در این دنیا

بهار شدتمام درختان سبز
انگاری درختما در زمستان ، خزان مانده
همیشه حسرت درخت کاج را خوردم
که در پاییز،زمستان،بهار،تابستان سبز


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



فرقی ندارد کدام خیابان و در کدام شهر دنیا باشد
حتی با سبک های زیبای معماری هم نمی توان گفت کدام خیابان زیباتر است
اما زیباترین خیابان خیابانی ست
که خانه دلدارت آنجاست
همان خیابانی که با قدم های تو متبرک می شود و از عطر حضورت مست می گردد

  

اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



مــی بـــوســمــتـــــــــ
آنــقــــــدر کــــه طــــــرح لــــبـــــــ هــــــایــــم
روی انـــدامـــتــــــــ بــــمــــــانــــد ..
مـــیـخـــــواهــــم هــــمــه بــــدانــنـــــد کـــــه
آغـــــــوش تــــــــــو قــــلــــــــمرو مـــــــن اســــتـــــــــ


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



ﺩﺭﺩﯾﻌﻨـﯽ :
ﺍﻣﺸﺒــﻢ ﻣﺜــﻞ ﺷﺒــﺎﯼ ﺩﯾﮕـﻪ
ﺭﻭ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸـــﯽ
ﺁﻫﻨﮕــــ ﺑــﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑـﺎﺯﻡ ﻓﮑــﺮ ﮐﻨــﯽ
ﺑـﻪ ﺣﺮﻓﺎﯾـــﯽ ﮐــﻪ ﺑﺎﻫــﻢ ﻣﯿﺰﺩﯾــم…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ خیلی همراهم بودی….
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ چقدر باهم دعوا کردیم و آشتی کردیم…
به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی…
ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ….
لعنت به ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ها….
ﻭ ﻣﺜـــﻞ ﻫﻤﯿﺸــﻪ ﭼﺸﻤــﺎﺕ بایــد ﺗﻘﺎﺻـــ ﭘﺲ ﺑـــﺪن…


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



کــآش فقـــط بودی . . .
وقتی بغـــض میکردم . . .
بغلــــم میکردی و میگفتی . . .
ببینــــم چِشــآتو . . .
منـــو نیگــــآ کُن . . .
اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرمــــ.. .


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



چـقدر سخته وقتی همه سراغ کسی رو ازت میگیرن که فقط تو میدونی که دیگـه نیست …
.
.

سخت ترش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی : خوبه !


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



امشب از عشقت انصراف میدهم ! سخت است دوست داشتن تو
خسته ام !!!
می خواهم کمی استراحت کنم
شاید فردا دوباره عاشقت شدم


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



سخت بود برایم وقتی عاشق آدمی شدم که
سرسجـاده پنهان از من به خدا می گفت :
تــ ــا کی باید تظــاهر کنم که دوسش دا رمـــــ . . . !!


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz



آدمهایی هستند که شاید کم بگویند "دوستت دارم"
یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را…
بهشان خرده نگیرید!
این آدمها فهمیده اند "دوستت دارم" حرمت دارد، مسئولیت دارد…
ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی،دوست داشتن واقعی را میفهمی…


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد