جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین عاشقانه sms sangin asheghaneh


اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


کـوتـاه مـی گـویـم
دوسـتتـــ دارم

اما

از دوست داشـتـنـت
کـوتـاه نـمـی آیم


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


برای تلفظ کوتاهترین کلمه "بله" یا "نه" خیلی بیشتر از
یک نطق باید فکر کرد . پتیاگور


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


آمدی و آنقدر
محو تعبیر رویایم بودم
که انگار تو را

در بیداری خواب دیدم
رفتی
و تمام اتاقم

چنان عطر تو گرفت
که مست یادت دوباره
به خواب رفتم …

  

اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


آدما به همون اندازه که واسه شون ارزش قائلی
گند میزنن بهت ...
این قانون نیازی به اثبات ندارد!


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


خدا آن حس زیباست که در تاریکی صحرا
زمانیکه هراس مرگ میدزد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید کنارت هستم تنها...


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


زندگی ارزش دویدن دارد حتی با کفش های پاره....


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


اگه کسی یکبار به توخیانت کرد این اشتباه از اوست
 اگر کسی دوبار بهت خیانت کرد این اشتباه از توست


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


دیریست اسیرم
اسیر انتظار
اسیر دلواپسی
اسیر هر آنچه مرا به یاد تو می اندازد


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


دیگر منتظر کسی نیستم
هر که آمد،
ستاره از رویاهایم دزدید...

هر که آمد
سفیدی از کبوترانم چید!
هر که آمد

لبخند از لب‌هایم برید ،
منتظر کسی نیستم،
از سر خستگی در این ایستگاه نشسته‌ام.


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh


آدامس ها جزو بزرگترین اساتید هستند
از کودکیمان تلاش می کنند به ما بفهمانند

” هیچ شیرینی ای ماندگار نیست “


اس ام اس سنگین عاشقانه
sms sangin asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد