جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا jomalate ziba


اس ام اس زیبا



جملات زیبا
jomalate ziba



دل به دلم که ندادی
پابه پایم که نیامدی
دست دردستم که نگذاشتی
سربه سرم هم نذار
که قولش رابه بیابان دادم...


جملات زیبا
jomalate ziba



نازنینم یه روز میام می برمت
می برمت یه جای دور
که دست هیشکی بهت نرسه


جملات زیبا
jomalate ziba



شادی هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند
عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند
دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند
و بخند که خدا هنوز آن بالا با توست

  

جملات زیبا
jomalate ziba



یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست
رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست
یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش ، چه هزاران قطره اشک …


جملات زیبا
jomalate ziba



زنگ میزنم از طرفت به خودم !
حرف میزنم به جایت با خودم !
راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟!!!


جملات زیبا
jomalate ziba



آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم
من نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم
بیقرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن
کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم


جملات زیبا
jomalate ziba



کاش آدم ها یه کم جرات داشتن
 گوشی رو بر می داشتن و زنگ میزدن و می گفتن
ببین دلم واست تنگ شده واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم


جملات زیبا
jomalate ziba



سوختنم را دیدی و خندیدی
خنده ات را دیدم و سوختم
خنده هایم را خواهی دید
دیدارِ ما به وقت سوختنت .


جملات زیبا
jomalate ziba



کاش هرگزدرمحبت شک نبود...
تک سوارمهربانی تک نبود.......
کاش برلوحی که برجان ودل است واژه تلخ خیانت نبود


جملات زیبا
jomalate ziba



سکوت میکنم ، به احترام آن همه حرف که در دلم مرد !


جملات زیبا
jomalate ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد