جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار جدید sms tike dar jadid


اس ام اس تیکه دار



اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



برای بعضی درد ها
نه می توان گریه کرد ...
نه می توان فریاد زد ...
فقط می توان
نگاه کرد و شکست ...


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



ﻣﯽ ﺗﺮﺳـﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘــﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺧــﺪﺍ ﻫﻢ ﺷـﮏ ﮐﻨﺪ
ﮐﻪ ﺁﻏـﺎﺯِ ﻋﺸــﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣــﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣـﺎ ...


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



به ســــــــلامتیِ اونی که تو عصبانیت خواست آرومم کنه ...
هر چی از دهنــم در اومد بهش گفتم .
آخــــرش گفــت :
بهتری ؟

  

اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



آمدی و آنقدر محو تعبیر رویایم بودم
که انگار تو را در بیداری خواب دیدم

رفتی و تمام اتاقم چنان عطر تو گرفت
که مست یادت دوباره به خواب رفتم


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



من از وقتی که آن سمتِ خیابان
با کسی دیدمت،
همیشه سر بزیرم،
آدمی است دیگر
هر چه افتاده تر باشد ...
کمتر ...
احساس حماقت می کند


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



چقدر خوب است که صبح بیدار شوی
به تنهایی و مجبور نباشی به کسی بگویی
دوستش داری وقتی دوستش نداری
دیگر


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



به تمام دوستت دارمهای ناگفته ای
که پشت دیوار منطقم پنهان میکنم تا
نشان دهم منطقی ام
بدهکارم


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !
چه اجباری است دوست داشتن من ؟


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid



توبه کردم که دگر بوسه نگیرم ز لبت
که دگر بار از این گونه خطا ها نکنم

بوسه ای داد و چو برداشت لب از روی لبم
توبه کردم که دگر توبه بی جا نکنم


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid




هوایم داشت رفته رفته
خراب تر می شد

و اشک در چشمانم بیشتر بیشتر

به گمانم شباهنگام چیزی شبیه به تو
درونم شروع به باریدن کرده بود


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tike dar jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
سعیده شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:10 ب.ظ

وای سلام سلام صد تا سلام وبتئن خیلی خیلی خیلی جالبه ممنون دوستون دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد