جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و گریه و عشق

اس ام اس سنگین



اس ام اس و
گریه و عشق


بغض هایت را برای خودت نگهدار
 گاهی ” سبک ” نشوی ” سنگین ” تری


اس ام اس و
گریه و عشق


زیر بارانم ، بی چتر
تنها بینی سرخم لو میدهد مرا ؛ که باریده ام همراه ابرها
اما تابلوی قشنگی شده ایم : من و جاده و بارن


اس ام اس و
گریه و عشق


ای اشک دوباره در دلم درد شدی
 تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی
از کودکی ام هر آنزمان خواستمت
 گفتند دگر گریه نکن مرد شدی

  

اس ام اس و
گریه و عشق


جنس بغض من آنقدر ها هم خوب نیست
 تا اسمت را میشنود طفلک میشکند !


اس ام اس و
گریه و عشق


روزی می رسد بی تفاوتی هایت را
با جای خالی ام حس کنی و شاید در دلت با بغض بگویی !
” کاش اینجا بود ”
آنوقت است که می فهمی
 چقدر زود دیر میشود و من حتی بخوابت هم نمی آیم !


اس ام اس و
گریه و عشق


چه انرژی عظیمی می خواهد
 کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن


اس ام اس و
گریه و عشق


هر آهنگی که گوش میدهم به هر زبانی که باشد بغضم را میشکند
نمی دانم بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است


اس ام اس و
گریه و عشق


بانو
اگر گریه نمیکنم ! فکر نکن از سنگم !
من مَردم ، قدم زدنم از گریه کردنم دردناک تر است


اس ام اس و
گریه و عشق


بار اول با معذرت خواهی !
بار دوم با گریه !
بار سوم با ریختن غرورت نگهش داری !
ولی بار چهارم . . .
دیگه نه میشه و نه باید کاری بکنی ! چون حتی اگه بمونه باز موقتیه !
یعنی کسی که دلش با تو نباشه و بخواد بره ، میره ! بفهم !
پس فقط برو کنار و بهش بگو : خداحافظ ، بیشترش دیگه نمی‌ ارزه باور کن


اس ام اس و
گریه و عشق


بغض هایم را
 به اسمان سپردم
 خدا به خیر کند باران امشب را


اس ام اس و
گریه و عشق


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد