جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پ ن پ جدید sms pa na pa jadid

اس ام اس پ نه پ



اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



به یارو میگم حاجی
 بزن تو دنده من هول میدم روشن شه
میگه بزنم ۲ ؟
 پَـــ نَ پَـــ بزن ۳فوتبال داره !


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



رفتم مرغ فروشی
به فروشنده میگم بال دارین
میگه بال مرغ؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما
 چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم !


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



مامانم سفره پهن کرده بود
بهش گفتم میخوای شام بیاری؟
گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ میخوام گلای سفره رو اب بدم !

  

اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



دوستم تو خونه خوابیده بود
داداشم ازراه اومده میگه خوابه؟
میگم پَـــ نَ پَـــ رفته
رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



سر سفره عقد
 حاج آقا: آیا بنده وکیلم ؟
عروس: پـَـ نـَـ پـَـ  متهمی !


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



به معلممون میگم
 آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟
 میگه واجبه ؟!
پ ن پ مستحبه !!


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



همسایمون عروسی داشتن
دوستم خونمون بود هی سروصداشون میومد
دوستم گفت عروسیه؟
 پـَـ نـَـ پـَـ همسایمون سرخ پوسته مراسم خاص خودشونه !


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



رفیقم اومده خونمون!
 وضو گرفته میخواد نماز بخونه!
می پرسه قبله کدوم طرفه؟!

میگم:میخوای نماز بخونی؟!
 میگه: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم!


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



رفتم درمونگاه
 منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid



رفتم رستوران
 یارو میگه غذا میل دارید قربان؟
پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق خوبه؟
از کارت راضی هستی یا نه !


اس ام اس پ ن پ جدید
sms pa na pa jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد