جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و جدید sms sangin va jadid

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



آدمها چه موجودات دلگیری هستند
وقتی سوزنشان را نخ میکنی
 برایت دروغ می بافند !


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



چون بسى ابلیس آدم روى هست
پس به هر دستى نشاید داد دست !


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



آدم ها ثانیه به ثانیه رنگ عوض میکنند
از آدم های یک ساعت دیگر میترسم چون درگیر هزاران ثانیه اند
ثانیه هایی که در هرکدام رنگی دگر به خود میگیرند !

  

اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid

چاره ای نیست
این روزها طرح روی جلد آدمهاست
که پرفروششان میکند نه متنشان!


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



هرکــے پُشـتِمونــــــو خـالــــے کـَـرد
دیگــــﮧ مُتعَــــلق بــــﮧ هَمــــونجا میشــــﮧ


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



هر کس را به انداره ای در دلت داغ کن
که لازم است انگور را هم که زیاد بجوشانی نجس میشود


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



آدمایی که از رابطه های طولانی
 میان بیرون خطرناکن
چون اونا میفهمن میشه یه چیزایی رو از دست داد ، و نَـمــُــــرد


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



رویاى مرگ شاید بهانه ایست
براى تحمل کابوسى به نام زندگى!


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



من اگر عاشقانه می نویسم

نه عاشقـم !، نه شکست خورده
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!

در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد
 میتوان بغض کرد ، میتوان بارید
گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد
 میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد
اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد