جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات زیبا و سنگین sms ziba va sangin


اس ام اس سنگین



اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



ابراهیم نیستم . . . .
اما غرورم رو قربانی کسی کردم که ارزش گوسفند هم نداشت. . .


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



همین که در سرای دلم راه میروی . . .
همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی . . .
کافیست برای یک عمر آرامش . . .


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



برای همه خوب باش . . .
آنکه فهمید همیشه کنارت خواهی ماند . . .
و آنکس که نفهمید روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود . .

  

اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



برای من مهر در نگاه توست
نه اول پائیز . . .


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



به همه چیز عادت می کنیم
به داشته ها و نداشته هایمان

خیلی طول نمی کشد که
جلوی آینه زل بزنی به خودت

موهایت را کنار بزنی
و با خودت بگویی

اصلا مگر داشتی اش
مگر از اول بود ؟!
که بودن و نبودنش مهم باشد …


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه
بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره
وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره
فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...!


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



اسم های مجازی
مشخصات مجازی
و در بین این همه چیزهای مجازی
تنها یک چیز حقیقت دارد
تنهایی من...


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



در آغوشـش میکشی
و به چشـمهایش خیره میشوی
آرام میگویی:با من بازی نکــن.
و او درسـت همین کار را میکند!...!!


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



کاش میشد چشمانم را
 می بستم و اول زمستان باز میکردم
امسال بی تو تحمل نبودنت را در پایِیز ندارم


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin



مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند
مهم نفسهایی ست که بی تو
بلند و با تو کوتاه کشیده میشود


اس ام اس و جملات زیبا و سنگین
sms ziba va sangin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد