جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید و سنگین sms jadid va sangin

اس ام اس سنگین



اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



قبول . . . . میروم . . .
فقط پایت را بردار تا غرورم را جمع کنم . . . .


اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



میدانی رفیق . . .
دلم یک آمدن میخواهد بی هیچ رفتنی . . .
و یک همدم که خیانت نداند . . .


اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



تو را هر لحظه به خاطر می آورم
بی هیچ بهانه ای
شاید دوست داشتن همین باشد...

  

اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



بغض میکنم از ترس روزهایی که
 سهم مان از هم فقط یک یادش بخیر ساده باشد . . . .


اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



خیالی نیست . . .
قرار است از فردا به افتخارت فاحشه شوم . . .
شاید هم خوابگی و آغوشت نصیبم شود . . .
آخر شنیده ام فاحشه پسند شده ای  لعنتی . . .


اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



چقدر سخت است نمرده باشی
 وازت بخواهد گورت را گم کنی . . .


اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



به سلامتی پسری که به دوست دخترش گفت :
روزی که جلوی دختری غیر از تو زانو بزنم . . .
روزیه که بخوام بند کفش دخترمون رو ببندم . . .


اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



دست بر دلم نگذار . . .
میسوزی . . .
داغ خیلی چیزها بر دلم مانده . . .


اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin



سیاهی لبهایم از سیگار و قلیون نیست . . .
لبهایم عزادار حرفهای نگفته دلم است . . .


اس ام اس های جدید و سنگین
sms jadid va sangin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد