جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و سنگین JOMALAT ZIBA

اس ام اس سنگین



جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA



یــــادتـــــــ  بــــاشـــــه . . .
ﻭَﻗــــﺘـﯽ ﻫــَﻤــَﺶ بـــگــﯽ " ﭼــــــَــﺸـــﻢ "
ﮐــَــﻢ ﮐــَﻢ ﻣﯿــــــﺸــﯽ " ﭘــــــَـــشــــم "


جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA

 

ســلامـتـی نــسـلی کـه هـمه عـقـده هـاشـون
سـر ریــه هــاشــون خــالــی کــردن . . .


جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA

 

قلب من با تیغ کسانی زخم برداشت که
از آنها انتظار محبت داشتم
نه فراموشــی!!

  

جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA

 

آدمـی که بخواهـد بـرود . . .
مـیـرود !
داد نمیـزند که مـن دارم میـروم ! ! !
آدمـی که رفتـنش را داد میـزند . . .
نمیخـواهد بـرود !



جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA



با کسی رابطه ی احساسی برقرار کن که
نه تنها افتخار میکنه که تو رو داره
بلکه حاضره هر ریسکی رو بکنه
که فقط کنار تو باشه!!!...


جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA



مهربـان تر از من دیـدی نـشانم بـده
کـسی کـه
بارهـا بـسـوزانـیـش
و باز هـم بـا عـشـق نگاهـت کنـد


جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA



ما ز هر صاحب دلی یک رشته فن آموختیم!
عشق از مجنون و صبر از کوهکن آموختیم!
گریه از شمع سحر،خود سوزی از پروانه ها
خنده از گل،معرفت هم از شما آموختیم!


جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA

 

وقـتی رفـت گفــت شایـد بـرگـردم
رفـتـنـش مــرا نـمـی آزارد
شـایـدش دردناکــ اسـت


جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA

 

من لایق تو نیستم اما . . .
نمیدانم خواست لیاقتم را به من یاد آوری کند
یا خیانت خودش را توجیح ؟!

 
جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA



باور کن راست میگویم
در این دنیای پر از دروغ
تنها بودن خیلی بهتر از
بودن با کسی است که
خودت را به او یادآوری کنی
تا فراموشت نکند


جملات زیبا و سنگین
JOMALAT ZIBA
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد