جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

نصیحت کوروش کبیر

اس ام اس فلسفی



نصیحت کوروش کبیر


نسبت به پدر و مادر خود فرمانبردار باش زیرا مرد تا پدر
و مادرش زنــده اند مانند شیـــری است کــه آسوده در
بیشه غنوده و از هیچ کس بیم ندارد


 نصیحت کوروش کبیر


بـه رئیس و سردار خود گـستاخ مباش و در خدمت
استوار بایست, آچه بر خود نیک ندانی به دیگران
نیز نیک نشمار با دوستان به یگانگی برخورد کن.


 نصیحت کوروش کبیر


اگر تو را فرزندی است به مدرسه بفرست و به تحصیل
عـلـــم بــگمار زیرا علم ودانـــش چــشم روشن اسـت

  
 
نصیحت کوروش کبیر
 

عصبانی مباش زیرا مرد عصبانی مانند آتش است که
در بیـشـه برافــروزد و تـر و خـشک را با هم بســوزاند


 نصیحت کوروش کبیر


مـغــرور و خـودپسـنـد مباش زیــرا انسان مغرور چــون
مشک پر باد است و اگر باد آن خالی شود چیزی باقی نماند


نصیحت کوروش کبیر
 

.آنچه را که گذشته است فراموش کن و به آنچه که
نرسیده رنج و اندوه مبر

 
نصیحت کوروش کبیر
 

در مجالس در صدر منشین تا تو را از آنجا بلند نکنند و به
جای پایین تری بنشانند

 
نصیحت کوروش کبیر
 

سخن بموقع بگو زیرا بساتکلم بهتر از خاموشی و بسا
خاموشی بهتر از تکلم است

 
نصیحت کوروش کبیر
 

ای پسر من تو را می گویم بهترین چیزها برای سخاوت
تعلیم و تربیت مردم است

 
نصیحت کوروش کبیر
 

از هر خوراک مخور و زود به زود به مجلس عیش بزرگان
مرو که پسندیده نیست


نصیحت کوروش کبیر
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد