جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا

اس ام اس سنگین



دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


بچه بودیم روزه بمون واجب نبود ولی واسه قمپزش می گرفتیم!...!
(دیالوگ فیروز-دودکش)


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


اصلا چه معنی داره تو این خونه کسی با کسی قهر باشه؟...؟؟
خسرو شکیبایی-خانه سبز


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


قدرت زیاد مسئولیت زیاد رو می طلبه..."مرد عنکبوتی"

  

دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


توی جدایی ها همیشه اونی که کمتر عاشقه بهتر حرف میزنه...
دیالوگ عسل بدیعی سریال مستانه


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


کی برای ما یه نخود مردونگی رو کرد که ما براش یه خروار رو کنیم...
(((دیالوگ ماندگار بهروز وثوقی در فیلم قیصر))


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


همه جور نون دیدم،
نون سنگک، نون بربری، نون لواش، نون تافتون،
ولی هیچ جا نون حلال ندیدم...
(پولاد کیمیایی- جرم)


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


وقتی میرید خرید وقتی میاین خر نیستید...!
دیلوگی ماندگار از مادر بزرگم.


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


توی زندگیم هر وقت به دوراهی رسیدم، بدون استثنا میدونستم راه درست کدومه. اما همیشه راه اشتباه رو انتخاب کردم. میدونی چرا؟؟
چون راه درست لعنتی همیشه سخت تر بود....
_آل پاچینو در فیلم بوی خوش زن_


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


- پسر تو چند سالته؟
- پارسال ۱۶ سالم بود بچه بودم، ۲ روز بعد بابام مرد بازم ۱۶ سالم بود، اما دیگه بچه نبودم...!
اتوبوس شب - کیومرث پوراحمد


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا


مهران مدیری :تا دیروز وامیستادی جلو در آسانسور میگفتی دربست!
آپارتمان نشینی یاد ما میدی؟
دایره زنگی...


دیالوگ های ماندگار و جملات سنگین زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد