جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های سنگین و غم انگیز sms sangin


اس ام اس سنگین



اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



ته دلم
تاریکخانه ای دارم
که عکس هایت را در آن ظاهر میکنم
چند روزیست عکس هایت میسوزند
قرار نبود دلم را روشن کنی


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



قول هایِ زنانه شرف دارد
به قول هایِ مردانه ای که نتیجه اش یک دُنیا نامردی ست


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



یه سری از آدما مغزشون فقط مسئولیت کنترل اندامشونو به عهده داره
و فکر کردن براش تعریف نشده

  

اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



تنهایی یعنی خودت بنویسی و خودت خوشت بیاد
تنهایی یعنی من


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ
ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎن ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



قدیما ده تا بچه پشت هم به دنیا میاوردن ده تاشونم یه نفر بزرگ میکرد
الان یه برادرزاده دهه نودی دارم ده نفری نمی تونیم از پسش بربیایم والا پدرمونو در آورده!!!!!!


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



همیشه باید کسانى که صمیمانه دوستشان دارم را با کلمات و عبارات زیبا و دوستانه ترک گویم
زیرا ممکن است آخرین بارى باشد که آن‌ها را مى‌بینم.


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



نه از خودت تعریف کن و نه بدگویی. اگر از خودت تعریف کنی قبول نمی‌کنند
و اگر بدگویی کنی بیش از آنچه اظهار داشتی تو را بد خواهند پنداشت.


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



خیانت است یا عدالت؟!
نوشت دوستت دارم و برای چند نفر ارسال کرد.


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin



زیاد فرقی نکرده خودشه!
فقط اونیکه باهاش راه میره من نیستم....!


اس ام اس های سنگین و غم انگیز
sms sangin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد