جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات سنگین و غمناک SANGIN VA GHAMNAK

اس ام اس سنگین



جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK



یک شخص می تواند عذر خواهی کند
و شما می توانید او را ببخشید،
اما گاهی قادر نیستید از دردی که باعث شده است، بگذرید. . .


جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK



خیانت یعنی
انجام کاری که میدونی آرامش و اعتماد طرف مقابلت رو از بین می بره


جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK



آدمها هم تاریخ مصرف دارند اگر خیانت دیدی بلافاصله در سطل زباله اش بینداز
چون ابتدا باور سپس غرور و بعد از آن تمام روحتان را مسموم خواهد کرد .

  

جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK



از یـه جـایـی بـه بعــد ...
فقـط یـه حـس داری ،‌ حــس بـی تفاوتــی
نـه از دوسـت داشتـن هـا خوشـحال میشـی
و نـه از دوسـت نـداشتـن هـا نــاراحـت !


جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK



دموکراسی بین من و تو این است که
همیشه در همه چیز ،
حق با چشم هایت است !


جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK



فکر میکنم
لبخند تو مهم ترین اتفاق جهان من است
به لبخندت زنده ام
که هیچ کس شبیه تو نمیخندد
هیچ کس مرا شبیه تو صدا نمی کند
هیچ کس را شبیه تو عاشق نیستم
فکر میکنم کنار تو نشستن
چای نوشیدن و دیدن بازی تیم ملی ایران
بهترین اتفاق جهان است
و هر برد و باختی بهانه ای می شود برای لبخندت


جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK



شاخه های گندم را چیدم .....!!
و این دانه های آرزو ......
که حالا میان پوست طلایی!
روبروی چشمانم منتظرم خشکیده است .....!
یاداور زمینی بود ،که فکر میکردم نم اشک هایم ....!!
جوانه های سبزش را برای همیشه .....!!
زنده نگه می دارد ....


جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK


نعره هیچ شیری خانه چوبی را خراب نمیکند
از سکوت موریانه بترس............!

جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK

از من فاصله بگیر
هر بار که به من نزدیک می شوی
باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت
از من فاصله بگیر
خسته ام از امیدهای کوتاه



جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK

کم باش....ونترس........
او که تو را وقتی کم باشی ولت کند
وقتی زیاد باشی حیفومیلت میکند



جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK

بی‌ قرارم
مثلِ آن وقت ها
که دنیایِ من تو بودی
برایت شعر می‌‌گفتم
بی‌تابِ من شو
مثلِ آن وقت ها
که دنیایت شعری می‌‌شد
که شاعرش، من بودم


جملات سنگین و غمناک
SANGIN VA GHAMNAK
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد