جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه 93 sms asheghaneh 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



یه وقـتــــــــــــهایی هســــــت
که جوابــــــــــــــ همه نگــــــــرانیات ودلــــــــــتنگیات میشه یه جمله که میکوبن تو صــــــــــــــوتت. . .
""بهــــــــم گیر نــــــــــده ....اصـــــلا حوصـــــــــــله ندارم.......!


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



هر جای این سرزمینی باش !
فقط هر روز خنده هایت را برایم پست کن !
قلب من برای تپیدن
نیاز به انگیزه دارد ........!


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



دریــا مــی‌شــوم؛
وقتــی هــر شــب
در بستــرم، یــــاد تــو جــاری ســت؛
مثــل رود . . .

  

اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



دلتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم بلکه یادت را فراموش کنم . . .
تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛
چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وفتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



قلمم آب می شود
از داغیِ
عاشقانه های مکرری
که می نویسم


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



پاهایت را بگذار اینجا…
درست روی قلبم…
ببخش مرا …
چیز دیگری نداشتم که فرش قدومت کنم …
آهسته قدم بردار اینجا…
تارو پود این فرش قرمز پر از گل احساسم است…!


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



وقتی از دنیا خستـــــــه می شوم
می نویســـــــــــــم
می نویسم تا فرامـــــــــــوش کنم


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



میان هیاهوی تمام مجازی های دنیا
واقعی هایی وجود دارند
که در واقعیت هم نمیتوان پیدایشان کرد
مثل تــــــ♥ــــو...
که حقیقی ترین رویای من در این دنیایی


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

نظرات 1 + ارسال نظر

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد