جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس 93 و جدید sms 93 va jadid


اس ام اس جدید



اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



روی تــختم دراز میــــــکشم ...
عـاشقـانه ای مـی نـویســـم ...
خیـــره مـی شــوم بـه عکســت
و بـا خـودم فکـر مـی کنـــم
مگــر مـی شــود تــو را دوست نـداشـت ـ ...!!


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



این اشکهااز قلبیست
که شبیه دخترکی لجباز فقط تورا میخواهد


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



رد پاهایم را پاک میکنم
به کسی نگویید
من روزی در این دنیا بودم
خدایـا مے شود استعفا دهم!

  

اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



شهـامـت مـےخـواهـد
"سـرد بـاشے" و " گـرم لبخنـد بـزنــ ـے ...!!!


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



حوصـــله خـــوانــدن ندارم...
حوصـــله نوشتــن هم ندارم...
این همـــه دلتنـــگی دیگر
نه با خــواندن کم می شود،
نه نوشـــتن...
دلـــم لمـــس آغوشت را می خـــواهد...
فقــــط همــــین...


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



نمی خواهم بدانم دوستم دارد یا نه
می خواهم بروم با آنکه دوستش دارم


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



امشب دلم برایت تنگ شده به اندازه تمام بی احساسیت....
به اندازه تمام لحظاتی که به من فکر نمی کنی....
به اندازه تمام شب هایی که با حرف هایت آزرده ام کرده ای...


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



ما بدهکاریم به یکدیگر....
به تمام دوستت دارمهای ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها را بلعیدیم
تا نشان دهیم منطقی هستیم...


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



کل دنیا هم هر روز بگویند : دوستم دارند
فایده ندارد . . .
اما دوستت دارم های ” تو ” چه غوغایی میکند لامصب . . .
روحم را تازه میکند . . .


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



همیشه از خوبی ادم ها برای خودت دیوار بساز.
هر وقت در حق تو بدی کردند،
فقط یک آجر از دیوار را بردار...
بی انصافیست که دیوار را خراب کنی!


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid



اگر سرت را روی سینه ام بگذاری
هیچ صدایی نخواهی شنید !!
قلـــــــــــــــــبِ مـــــــــــــــــن
طاقت این همه خوشبختی را ندارد …


اس ام اس 93 و جدید
sms 93 va jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد