جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک و جدید 93 sms ghamnak 93


اس ام اس غمگین



اس ام اس
غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93



دلــــــــم . . .
نــه عشــق میخــواهـــد
نــه دروغ هــای قشنگــــ
نــه ادعای بزرگـــــــ
دلـــــــم . . .
یکـــ فنجـــان قهــوه تــلخ میخـــواهـــد . . .
و یکـــ دوســت
کــه فقــط و فقــط . .
یکــــ دوســت بـاشـــد
و بشـــود بـا او درد و دل کـــرد


اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93



مرا که میشناسی
وسواس دارم
وقتِ رفتن
تمام خاطرات را تا میکنم
میگذارم کنجِ گنجه
بویِ نفتالین که مشامشان را پر کند
تمامِ بیدها
مجنون می شوند...!


اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93



گرگها هم عاشق میشوند اگر منفعتی در میان باشد
 این روزها قلبها از ترس زندگی کردن با هم مهربان می مانند

  

اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93

تو ک گفتی هیچ وقت نمیذارم بری چطور خودت زودتر رفتی!


اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93

از من جدا شد و گفت:
"کار خدا بود.........."
مانده ام که مگر خدای او خدای من نبود؟؟؟


اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93


با اون بدی هایی که بهم کردی باید خیلی ازت بدم بیاد اما تکلیفم با خودم مشخص نیست..
بعضی وقتا ازت متنفرم،بعضی وقتا...خیلی بی رحمی اما هنوزم ...نقطه ضعف منی



اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93

حقیقت دارد!
من میتوانم با یاد تو با باران مشاعره کنم و بند نیایم


اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93

تو یادم دادی با چشمام بخنــــدم...
به اون روزای تلخم بر نگــــردم...
از این ناراحتم کم با تو بــــودم...
باید زودتر تورو پیدا میکــــردم...


اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93


چه غریب است حالم همانند کبریتی است که
میداند فقط ساخته شده است تا سوخته شود


اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93

تقدیم به ان عزیزم که هرشب در کابوس اینکه شاید برود سالهاست سوگوارم

اس ام اس غمناک و جدید 93
sms ghamnak 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد