جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا از بزرگان jomalate ziba


اس ام اس زیبا



جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


انـــــسان ها
بـه نــسـبت هــر ظـرفـیـتی کـه بــرای کــسب تـجربه دارنـد عـاقـلند
نـه بـه نـــسبـت تـــجـاربی کـه انــدوختـه انـد . . .


جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی
 «مثل من رفتار کن»
 کانت

جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


در زندگی نادان سرانجام یک گره
 صدها گره باز نشدنی است
 ارد بزرگ

  

جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


مطیع‌ مرد باشید; تا شما را بپرستد
کارول‌ بیکر


جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


آنکه زندگی بدون رنج و تلاش را برمی گزیند پیشاپیش مرگ خویش را نیز جشن گرفته است
 ارد بزرگ


جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


انسان همان چیزی است که باور دارد
آنتوان چخوف


جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


دشمنی ، به آدمی این زمان را می دهد که توانایی های خویش را باز شناسد
حکیم ارد بزرگ


جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


یکی ازنشونه های تصمیم درست اینه که باب میل آدم نباشه


جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


مهمون اومده بود خونمون مامانم برگشته بهشون میگه چای میل دارید یا نسکافه!؟!
طرف برگشته میگه نصف کاسه!؟!
منO-:
مامانمO-:
حضار ((((((((((((-:
طرف)))))))))) -:


جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba


مانند هیزم های مصنوعی شومینه میسوزم وپایان ندارم


جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد