جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی و عاشقانه sms deltangi


اس ام اس دلتنگی



اس ام اس
دلتنگی و عاشقانه
sms deltangi



ﺩﻟﺘﻨﮕﯽﺍﻡ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﮐﯽ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻴﺴﺘﯽ؟
ﺩﻟﺘﻨﮕﯽﺍﻡ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﮐﯽ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻴﺴﺘﯽ؟
ﺗﺎ ﮐﺠﺎ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻭﻡ ﺗﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﻡ؟
ﻣﺜﻞ ﻳﮏ ﺟﺎﺩﻩ...


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi



شبیه برگ پاییزی پس از تو قسمت بادم، خداحافظ
ولی هرگز نخواهی رفت از یادم ...


اس ام اس دلتنگی زیبا
sms deltangi



ای کاش همیشه جمعه بود ..................
و دل تنگی هایم را گردن غروب اش می انداختم

  

اس ام اس دلتنگی جدید
sms deltangi



دســتِ تــو بــود کــه دســت مــن تــوی دســتِ تــو نیــست ..


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi

زندگی
یک پل قدیمی است
به این فکر نکن اگر تنهایی ازش رد شدی دیرتر خراب می شود
همیشه به این فکر کن که
اگر افتادی یک نفر باشد دستت را بگیرد



اس ام اس دلتنگی غمگین
sms deltangi

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد
سالها رفت و دل من سنگ نشد
ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود
نامت از صفحه این خاطره کمرنگ نشد


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi

ای گل تازه که بویی ز وفا نیست تو را
خبر از سرزنش خار جفا نیست تو را
ما اسیر غم و اصلا غم ما نیست تو را
با اسیر غم خود رحم چرا نیست تو را



اس ام اس دلتنگی و حسرت
sms deltangi

داستان من از جای شروع شد
که من برای او میمردم..
و او به دروغ وانمود کرد برایم تب کرده...!



اس ام اس دلتنگی احساسی
sms deltangi

بی احساس ترین آدم ها..
با احساسی ترین جملات احساس تو را
به بازی میگیرند


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi

به سلامتی خودم که بودونبودم دیگه واسه هیچ کی مهم نیس........


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه
sms deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد