جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیام تبریک تولد رسمی payam tabrik tavalod


اس ام اس تولد



پیام تبریک تولد رسمی
payam tabrik tavalod



در باغ جهان ، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیده ات می روید
امروز دلم دل ای دل ای میخواند
چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .


پیام تبریک تولد
payam tabrik tavalod


به زبانی که توان گفت تورا می گویم
به زمانی که توان رفت تو را می جویم

جمله ها قاصر و عاجز ز بیانند ولی
بنده تبریک تولد به زمان خوشیت می گویم


پیام تبریک تولد زیبا
payam tabrik tavalod



وجود زیبایت وارد دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک

  

پیام تبریک تولد جدید
payam tabrik tavalod



امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست
احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی
 کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک


پیام تبریک تولد عاشقانه
payam tabrik tavalod



میلادت ای دوست مبارک باشد
پیوسته دلت شاد سعادت باشد
هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد
چـــشـــم شــادی نگارت باشد
ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد
میلادت ای دوست مبارک باشد



پیام تبریک روز تولد
payam tabrik tavalod



روز تولد تو روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان
روز تولد تو گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است . . .


پیام تبریک تولد دوست داشتن
payam tabrik tavalod

با من باشی دوست دارم
تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته
هرجا باشی دوست دارم


پیام تبریک تولد زیبا و جدید
payam tabrik tavalod



همیشه لبخند بر لبانت
عشق در قلبت
محبت در چهره ات
و حق در زبانت جاری باشد
تولدت مبارک


پیام تبریک تولد مودبانه
payam tabrik tavalod



تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه
از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا


پیام تبریک تولد رسمی و محترمانه
payam tabrik tavalod



دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد


پیام تبریک تولد رسمی
payam tabrik tavalod
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد