جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تبریک تولد عاشقانه tabrik tavalod asheghaneh

اس ام اس تولد


 
تبریک تولد عاشقانه 93
 tabrik tavalod asheghaneh


تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست
به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم
تولدت آذین زندگی ام باد


تبریک تولد رسمی و مودبانه
 tabrik tavalod asheghaneh


تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه ، رو لبا پر خندس
تولدت مبارک


تبریک تولد احساسی
 tabrik tavalod asheghaneh


تولدم مبارک نیست
شکسته قلب داغونم
تو نیستی و من از دوریت، خودم رو مرده میدونم

  

تبریک تولد دوستت دارم
 tabrik tavalod asheghaneh


تک تک ستاره های عمرت بلند و والا
باقی عمرت ۱۰۰۰ به بالا
امروز روز تولدته عزیزم
عزیزمی، دوستت دارم به مولا


تبریک تولد 93
 tabrik tavalod asheghaneh


زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست
چرا که ادما هر لحضه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد میشوند.


تبریک تولد زیبا
 tabrik tavalod asheghaneh


آمده ای به دنیا، دل خوش شده شاپرک
این است صحبت من تولدت مبارک


تبریک تولد غمگین
 tabrik tavalod asheghaneh


امروز…..
تنهایی من آغاز میشود
مات و مبهوت و منتظر….
و من میدانم او حتی...
تولدم را به من تسلیت هم نمیگوید!!


تبریک تولد
 tabrik tavalod asheghaneh


تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم، تولدمان مبارک!


تبریک تولد عاشقانه زیبا
 tabrik tavalod asheghaneh

تولدت مبارک . . .
در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است
در دل من اما فقط آرزوی توست



تبریک تولد عاشقانه و جدید
 tabrik tavalod asheghaneh


تولدت مبارک …
امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی


تبریک تولد عزیزم
 tabrik tavalod asheghaneh

تولدت مبارک عزیزم
صدای یک پرواز ، فرود یک فرشته
آغاز یک معراج ، شروع یک زندگی



تبریک تولد عاشقانه
 tabrik tavalod asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد