جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی عاشقانه جدید Sms Deltangi Asheghaneh

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس
دلتنگی عاشقانه جدید
Sms Deltangi Asheghaneh



میگویم “حالم خوب است”…
اما تو عاقل تر از آنی که باور کنی…!


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
Sms Deltangi Asheghaneh

خوبان را باید روی چشم ها گذاشت . . .
کجایی ؟!
چشم هایم بهانه ات را گرفته اند !


اس ام اس دلتنگی و حسرت
Sms Deltangi Asheghaneh

حســــــرت !
یعنی شانه هایت دوش به دوشـــــــم باشد
اما نتوانــــم از دلتنگی به آن پناه ببـــــــرم !

  

اس ام اس دلتنگی باران
Sms Deltangi Asheghaneh

باران بهانه ای بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی
کاش نه کوچه انتهایی داشت و نه باران بند می امد...


اس ام اس دلشکستن
Sms Deltangi Asheghaneh

کاش انقدری که آدما دلمون رو شکستن یه بارم خلوتمونو میشکستن . . .


اس ام اس دل غمگین
Sms Deltangi Asheghaneh

تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند…!


اس ام اس دلتنگ شدن
Sms Deltangi Asheghaneh



ﻣﯿﺘﻮﺍنم ﺗﻤﺎﻡ زندگیم ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ بگیرم
 ﮐﺎﻓﯽ ﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪگیم ﯾﮏ “تو” ﺑﺎﺷﺪ !


اس ام اس
Sms Deltangi Asheghaneh

یه خط داشت اما هفت خط بود …
به همین سادگی !


اس ام اس دلتنگی دوست داشتن
Sms Deltangi Asheghaneh


دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه
هنر اینه که پرنده جَلدت بشه
نه اینکه پرهاشو قیچی کنی...



اس ام اس دلتنگی و تنهایی
Sms Deltangi Asheghaneh



تنهایی یعنی این همه اغوش واسه تو بازه،
اما تو همونیو میخوای که بهت پشت کرده…!


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
Sms Deltangi Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد