جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی جدید و عاشقانه sms deltangi jadid

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دنیای بی تو
sms deltangi jadid



دنیای بی تو...
مثل صبح بهاری بی کنجشک...
نه اینکه زیبا نباشد...
جذاب نیست...


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه
sms deltangi jadid



باید یکی باشد که وقتی می خنده دل آدم بلرزه...
وگرنه زندگی چیز بیخودی هست...


اس ام اس آغوش
sms deltangi jadid



غرق شدن همیشه تو آب نیست..
توغصه نیست..
تو خیال نیست..
آدم دوس داره گاهی تو یه آغوش غرق شه !!

  

شعر دلتنگی جدید و عاشقانه
sms deltangi jadid



بی تو حدیث عشق را دیگر باور ندارم
جز با تو بودن آرزویی بر سر ندارم
می پیچه عطر خاطرت در خلوت شبهای من
تکرار اسم قشنگت شده عادت لبهای من


اس ام اس دوست داشتن عاشقانه
sms deltangi jadid



دوست داشتنش تکراری شده بود....
عاشقش شد....


اس ام اس عرفانی و عاشقانه
sms deltangi jadid



همیشه به کسی تکیه کنید که به کسی تکیه نکرده باشد
و او کسی نیست غیر از خدا . . .


اس ام اس دلشکسته و احساسی
sms deltangi jadid



هرکسی که دلمو شکست غصه نمیخورم!!!
فقط بهش میگم: احساس من قیمتی داشت که تو
برای پرداخت اون، خیلی فقیر بودی ...


اس ام اس به سلامتی تنهایی
sms deltangi jadid



به سلامتی اونایی که خیلی تنهان
نه که نمی تونن با کسی باشن!
فقط دلشون نمیخواد با هر کسی باشن


اس ام اس خوب بودن
sms deltangi jadid

برای همه خوب باش آنکه فهمید،
همیشه کنارت خواهد بود و آنکس که نفهمید
روزی دلش برای تمام خوبی هایت تنگ می شود


اس ام اس سنگین و زیبا
sms deltangi jadid


کاشکی پرنده پر نداشت ، از پریدن خبر نداشت
 درخت باغ آرزویش ، دغدغه ی تبر نداشت



اس ام اس دلتنگی جدید و عاشقانه
sms deltangi jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد