جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی و دوری sms deltangi 2014

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگم برای دوست
sms deltangi 2014

دلتنگم...
برای کسی که مدت هاست بی آن که باشد هرلحظه زندگی اش میکنم..


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi 2014



دلتنگ روزهایی هستم که معنای خداحافظ ، تا فردا بود …


اس ام اس دلتنگی احساساتی
sms deltangi 2014



احساس تاسف دارم
برای تمام کسانی که با
چشم هایشان قضاوت می کنند...
حس نمیکنند...نمی شنوند...
فقط می بینند و متهم می کنند!

  

اس ام اس دلتنگی تنهایی
sms deltangi 2014



لج میکنم...
نه چیزی می بینم
نه چیزی میشنوم
دست خودم که نیست
تو که نباشی زندگی باید
به کام من تلخ بشه...!


اس ام اس دلتنگی تیکه دار
sms deltangi 2014



عجیب است رسم آدمیت!!
باد بادک را در اوج می خواهند
اما نخ اش را رها نمی کنند....


اس ام اس دلتنگی مهر 93
sms deltangi 2014



جای خالیت درد میکند....
فقط کمی مسکن بودنت
را می خواهد...
بیا اگر نمی خواهی از
پای در آورد
این درد لعنتی مرا.......


اس ام اس دلتنگی جدید
sms deltangi 2014



راستش را بگو...
نکند تو همان
"این نیز"
هستی که
همیشه می گذری....!!؟؟


اس ام اس دلتنگی و عاشقانه
sms deltangi 2014



هر چه دلم را خالی میکنم
باز پر میشود ...
عجب برکتی دارد این دلتنگیت


اس ام اس دلتنگی و نارحتی
sms deltangi 2014



خاطره یعنی
یه سکوت غیر منتظره میون خنده های بلند...


اس ام اس دلتنگی
sms deltangi 2014



چه سنگدل است سیری که گرسنه ای را نصیحت می کند
 تا درد گرسنگی را تحمل نماید.


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi 2014

دلتنگ یعنی
روبروی دریا ایستاده باشی
و خاطره ی
یک خیابان خفه ات کند....


اس ام اس دلتنگی و دوست داشتن
sms deltangi 2014
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد