جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن تنهایی و عاشقانه زیبا matn tanhayi va asheghane

اس ام اس تنهایی



متن تنهایی و احساسی جدید
matn tanhayi va asheghane



و بعد از تو دلم از عطش عشق طغیان کرد ، گاه از دو روزنه ی رخسارم ، گاه در
نگاهی پوچ در تاریکی شب هایم ، گاه در باز دمی اندوهناک که با زحمت از قفس آزاد
شده و پایانش خدا را شکر می گویند و گاه در وجودم که به هیچ پایانی نمی رسید
مگر ، تنهایی ، تنهایی ، تنهایی


متن تنهایی 93
matn tanhayi va asheghane



می بینی ای لحظه های خالی از احساس تهی ، می بینی که چه صدای خرد شدن
دست های خزان شده اش در دست های تنهایی کسل آور است و تو را نیز بی رمق
می کند ، آه ، پس او چه گوید ؟

  

جملات تنهایی
matn tanhayi va asheghane



ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند ، ای کاش می توانستم با کسی
درد دل کنم تا بگویم که ، من دیگر خسته تر از آنم که زندگی کنم تا ابد غم شبهایم را
، تا بفهمد درد تن خسته و بیمارم را ، قانون دنیا تنهایی من است و تنهایی من
قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست


متن تنهایی و عاشقانه مهر 93
matn tanhayi va asheghane



اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها
بهم گره خورد بدون کار خدا بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا
خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض “تنهایی”
خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده


متن تنهایی و عاشقانه 93
matn tanhayi va asheghane



شبی غمگین ، شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد ، دلم در حسرت دیدار
او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد ، به من می گفت تنهایی غریب است ببین با
غربتش با من چه ها کرد ، تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا
کرد ، او هرگز شکستم را نفهمید اگرچه تا ته دنیا صدا کرد


متن تنهایی غمگین
matn tanhayi va asheghane



من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی


متن تنهایی و زیبا
matn tanhayi va asheghane



در زندگی به کسانی دل می بندیم که نمی خواهندمان و از وجود کسانی که
 می خواهندمان بی خبریم ، شاید این باشد دلیل تنهایی مان


متن تنهایی
matn tanhayi va asheghane



هرکس به میزانی که تنهایی نیاز دارد عظمت دارد و بی نیاز تر است


متن عاشقا%
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد