جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تبریک تولد tabrik tavalod

اس ام اس تولد



اسمس تبریک تولد
tabrik tavalod



جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !
مهربانم :
تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد
tabrik tavalod



شنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم


پیام تبریک تولد
tabrik tavalod



داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.
هوا که ابری نبود…
.اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن……
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک

  

تبریک تولد زیبا و عاشقانه
tabrik tavalod



باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
 امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
تولدت مبارک.


تبریک تولد زیبا رسمی
tabrik tavalod



زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت
تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.


تبریک تولد رسمی
tabrik tavalod



هرسال وقتی…..(تاریخ تولد)……
هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….
تولدت مبارک


تبریک تولد 93
tabrik tavalod



بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک


تبریک تولد جدید
tabrik tavalod



تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره
اگرچه ازراه دورهیچ فایده ای نداره
شمعهاروروشن کن وبه جام دوتاروفوت کن
نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن
تواین روزطلایی نگوکمی غم داری
بدون که دیوونه ای به نام … جون داری
تولدت مبارک


تبریک تولد عاشقانه
tabrik tavalod



روزتولدتوستاره هادمیدند
پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند
روزتولدتوبخت من ازراه رسید
نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید
تکرارحرفهای منی مثل سرودزندگی
عشقت شده برای من بودونبودزندگی
تولدت مبارک


تبریک تولد زیبا
tabrik tavalod



باهفت اآسمون پرازگل یاس ومیخک
باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک
یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک
فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک


تبریک تولد
tabrik tavalod

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد