جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های تبریک تولد sms tabrik tavalod

اس ام اس تولد



اس ام اس های تبریک تولد
sms tabrik tavalod



ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم تولدت مبارک


اس ام اس برای تبریک تولد
sms tabrik tavalod



ای ظرافت تپش قلب چکاوک، تو را بر رفیع ترین قله ی احساسمان قرار داده
و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن ترین فرداها تقدیم تو باد. تولدت مبارک


اس ام اس های تبریک تولد
sms tabrik tavalod



گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند
در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد.

  

اس ام اس روز تبریک تولد
sms tabrik tavalod



امشب
شعری نخواهم نوشت
…………. شمع را
برای تولدت روشن میکنم

و پرهایم را طواف میدهم
بر گرد آتشی که تــــو در جانم روشن کرده یی
……….. تکه خاکستر کوچک کافی است
تا پر سوخته حرمت پیدا کند.

جشن تولد توست و من
…… بار به دنیا می آیم و خاکستر می شوم
تا راز حضور تو را بدانم.
ققنوسم من امشب!


اس ام اس تبریک تولد 93
sms tabrik tavalod



زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و
سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه
خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.


پیامک های تبریک تولد
sms tabrik tavalod



باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
 امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
 تولدت مبارک.


پیامک برای تبریک تولد
sms tabrik tavalod



داره بارون میاد  خوب که نگاه کردم
هوا که ابری نبود…
اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن……
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک


پیامک تبریک تولد عاشقانه
sms tabrik tavalod



برای روز تولد تو ?? شاخه گل میخرم?
شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم
تولدت مبارک


تبریک تولد
sms tabrik tavalod



تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…
تولدت مبارک…


جمله های تبریک تولد
sms tabrik tavalod



قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم


جمله زیبا تبریک تولد
sms tabrik tavalod



نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند.
که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست… تولدت مبارک.


جملات تبریک تولد جدید
sms tabrik tavalod



عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم
و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه
آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.
Happy Birthdey


متن زیبا برای تبریک تولد
sms tabrik tavalod



خواستم برایت هدیه بگیرم
گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم
برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم
به فکر فرو رفتم و
سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست
به ناگه فریاد زدم
که قلبم را می فرستم چون او

خود زیباست، مظهرایستادگیست
سربه زیرو با نجابتست
تولدت مبارک


متن طولانی تبریک تولد
sms tabrik tavalod



شعر برای تولد

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو
کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم
بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم
از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون
چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون

به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم
هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم
اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش
بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک
با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک
فقط می خوان بهت بگن :.
 تولدت مبارک


متن طولانی برای تبریک تولد
sms tabrik tavalod



بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته
ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون


متن طولانی عاشقانه برای تبریک تولد
sms tabrik tavalod
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد