جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات آموزنده کوتاه jomalate amozande

اس ام اس فلسفی



جملات آموزنده کوتاه
jomalate amozande


عمری را تلف کردم تا بفهمم فهمیدن همه چیز لازم نیست . . .
(رنه کوتی)


جملات آموزنده
jomalate amozande


تلخ ترین دارویی که در تاریخ بشریت شناخته شده
“صبوری” است . . .


جملات آموزنده زندگی
jomalate amozande


برای شاد بودن تنها به بدنی سالم و حافظه ای ضعیف نیاز داریم . . .

  

جملات آموزنده از بزرگان
jomalate amozande


سیــنه ای که خالی از یاد خدا باشد
 مانند محکمه ای است که قاضی در آن وجود ندارد
(روسو)


جملات آرامش دهنده
jomalate amozande


و چه لذتی است در تنهایی
باور نداری ؟
 از خدا بپرس . . .


جملات زیبا و تیکه دار
jomalate amozande


بعضی از آدم ها ، کلا آزار دهنده اند
وقتی هستند با بودنشان
و وقتی هم نیستند ، با نبودنشان تو را می آزارند . . .


جملات مثبت اندیشی
jomalate amozande


بزرگ‌ترین دستاوردها
نصیب کسانی می‌شود که
به یک آغاز کوچک ، راضی بوده‌اند . . .


جملات مثبت از بزرگان
jomalate amozande


تو نامحدودی
پس نامحدود ببین و نامحدود بیندیش
توان تو محدود به حدودی است که خود ساخته ای . . .


جملات فلسفی زیبا
jomalate amozande


ما را ز برای خود نمیخواهد کـَس ، ما را همه از برای خود میخواهند . . .


جملات بزرگان در مورد دوست
jomalate amozande


دوستان دو گونه اند :
یکی آنان که همیشه شما را می خندانند و از ایشان خیری نخواهید دید
دیگر آنان که عیب شما را می گویند و شما را به اندیشه وا می دارند
قدر ایشان را بدانید . . .


جملات بزرگان در مورد زندگی
jomalate amozande
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد