جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید آبان 93 sms jadid aban 93

اس ام اس جدید



اس ام اس های جدید آبان 93
sms jadid aban 93



هر کـسی رو می تـونستـم دوست داشتـه بـاشم
اگـر دوست داشتـن را از تـو شروع نـمی کردم...



اس ام اس در مورد سیگار
sms sigar



هوایی سرد...یک خیابان مهجور...
پیرمردی غبار آلود و یک آتش سرخ
پیرمرد پرسید دودی هستی جوان؟
پاسخ دادم آری! سیگاری تعارف کرد...
نمی دانست روزی چند نخ خاطراتم را دود میکنم ... نه سیگار!


اس ام اس عاشقانه و زیبا
sms asheghane va ziba


کسی را دارم ..
که انقدر برایم کسی هست که
نگاهم دنبال کسی نیست
این را هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر
کسی به چشمانم نمی آید " هرگز "

  

اس ام اس غمگین جدایی
sms ghamgin jodayi



دست بر دلم نگذار!
میسوزی...
داغ خیلی چیز ها بر دلم مانده...


اس ام اس در مورد دوست بد
sms tike dar refaghati


دوستی باهر که کردم خصم مادر زاد شد‏
آشیان هرجا گزیدم لانه صیاد شد
آن رفیقی راکه باخون وجگر پروردمش ‏
وقت کشتن، برسر دار آمد و جلاد شد . . .


اس ام اس زیبا و دلنشین
sms ziba va delneshin


من میروم ......
باور کن میروم ....
اما دلم برای بجهنم گفتن هایت تنگ میشود !!!!


اس ام اس تیکه دار
sms tikedar

دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت
ببخش مرا مادر . . .


اس ام اس سنگین
sms sangin

و من چون زلفِ تو بر باد خواهم رفت ، می دانم
که از پیچ و خمش فردای خود را خوب ، می خوانم


اس ام اس آبان 93
sms aban 93

این بارتوبگودوستت دارم
نترس
آسمان را گرفته ام به زمین نیاید


اس ام اس کنایه
sms kenaye


در عجبم چطورهنوزستون فقراتت سالم است ؟؟؟
وقتی بااین انهدام سخت از چشمانم افتادی...


اس ام اس
sms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد