جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی آبان 93 sms deltangi aban 93

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس
دلتنگی آبان 93
sms deltangi aban 93


دلتنگی های من به تو رفته اند
آرام می آیند
در سینه می نشینند
دیگر نمی روند

اس ام اس دلتنگی 93
sms deltangi aban 93


عشق یعنی راه رفتن زیر باران
عشق یعنی من می روم تو بمان

اس ام اس آبان 93
sms deltangi aban 93


عشق یعنی آن روز وصال
عشق یعنی بوسه ها در طوله سال

  

اس ام اس آبان
sms deltangi aban 93


عشق یعنی پای معشوق سوختن
عشق یعنی چشم را به در دوختن

اس ام اس عاشقانه آبان 93
sms deltangi aban 93


عشق یعنی جان می دهم در راه تو
عشق یعنی دستانه من دستانه تو

اس ام اس زیبا آبان 93
sms deltangi aban 93


عشق یعنی می برم تا اوج تورو
عشق یعنی حرف من در نیمه شب

اس ام اس جدید آبان 93
sms deltangi aban 93


عشق یعنی اسم تو واسم میاره تب
عشق یعنی انقباظ و انبصاط

اس ام اس دلنشین آبان 93
sms deltangi aban 93


بی رویت آینه کدر خواهد شد
آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه
با تاخیر تو منفجر خواهد شد

اس ام اس غمگین آبان 93
sms deltangi aban 93


عزیزم حسادت نکن
این که بعد از تو بغل گرفته ام
زانوی غم است !

اس ام اس فاصله آبان 93
sms deltangi aban 93


همیشه از فاصله ها گله مندیم
شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان
گاه برای فهمیدین کلمات فاصله هم لازم بود

اس ام اس غمناک آبان 93
sms deltangi aban 93


گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی
حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی
من که از یاد تمام آشنایان رفته ام
وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی

اس ام اس عاشقانه و زیبا آبان 93
sms deltangi aban 93


تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد
محبتش پایان ندارد
فراموشیش امکان ندارد

اس ام اس سنگین آبان 93
sms deltangi aban 93


کسی نیامده جز او سر قرار خودش
نشست غرق تماشای آفتاب خودش
چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش

اس ام اس بی وفایی آبان 93
sms deltangi aban 93


جای قول و قرارهایمان امن است
زیر پاهای تو

اس ام اس دلتنگی آبان 93
sms deltangi aban 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد