جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس قهوه sms farsi

حقیقت تلخ



اس ام اس قهوه
sms farsi



در فنجان خالی میشوم
شبیه عابران خسته
مرا قورت میدهی و من
راه قلبت را پیش میگیرم
در قهوه ای که
به رگهایت جاری اس

اس ام اس حقیقت تلخ
sms farsi


گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند

اس ام اس غمگین زیبا
sms farsi


باید خودم را ببرم خانه
باید ببرم صورتش را بشویم
ببرم دراز بکشد
دلداریش بدهم ، که فکر نکند
بگویم نگران نباش ، میگذرد
باید خودم را ببرم بخوابد
“من خسته است

  

اس ام اس زیبا و فلسفی
sms farsi


امشب ؛
هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم
امروز چه کرده ایم
که فردا لایق زنده ماندن باشیم

اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms farsi


کاش. شبی، روزی، جایی بر لبان تو تکرار می شد. نامم

اس ام اس خفن
sms farsi


چه زیبا نقش بازی می کنیم
و چه آسان در پشت نقابهایمان پنهان می شویم ؛
حتی خدا هم
از آفرینش چنین بازیگرانی در حیرت است

اس ام اس غمناک
sms farsi


هر جا که می بینم نوشته است :
 خواستن توانستن است
آتش می گیرم
یعنی او نخواست که نشد ؟

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms farsi


دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی

اس ام اس نگاه سرد
sms farsi


حرارت لازم نیست ، گاهی از سردی نگاهت میتوان آتش گرفت

اس ام اس غمگین 94
sms farsi


چه رسم جالبی است
محبتت را میگذارند پای احتیاجت
صداقتت را میگذارند پای سادگیت
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت
و وفاداریت را پای بی کسیت
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج

اس ام اس سنگین 94
sms farsi


آدمها آنقدر زود عوض می شوند
آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی
و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است

اس ام اس تیکه دار 94
sms farsi


زیاد خوب نباش
زیاد دم دست هم نباش
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند
زیاد که باشی ، زیادی می شوی

اس ام اس دوست داشتن
sms farsi


دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردن کاکتوس می مونه
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی

اس ام اس قهوه
sms farsi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد