جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار جدید 93 sms khande dar

اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


طریقه خواستگاری کردن از دخترا در روزهای جاری:
عزیزم دیگه وقتشه به جای کیلیپس سایه یه مرد بالا سرت باشه

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


دختره افسرده، شکست عشقی خورده، داغون،لهه له! اصلا داره میمیره
باز معدلش بالای 18میشه

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


من ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ بهم ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ﻭ میدونم ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ
ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻃﺮﻑ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﮐﻪ میدونم دﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ

  

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


تمام چیزهایی که من در زندگی دوست دارم:
یا خلاف قانونه
یا چاق کننده
یا متٱهل

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


بچه ها امرز یه دختره دیدم کلیپسشو دقیقا فرق سرش زده بود
شبیه تاج خروس شده بود گفتم حداقل یه جوری میزدی کوتاه باشه
شبیه مرغ میشدی نه خروس ؟!!!!!یعنی دوگانگی شخصیت تا این حد

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺩﻋﻮﺍﺵ ﮐﻨﯿﻢ ﺑﺮﻩ ﺗﻮ ﭼﮑﻤﻪ ﺍﺵ ﻗﺎﯾﻢ ﺷﻪ ،
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﻠﯿﭙﺴﺶ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﺑﯿﺎﺭﯾﻤﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


میگم فقط من این جوریم یا شما هم وقتی که
تو فکر خودتونید تو حرفایی که با خودتون می زنید
سوتی می دیدو بعدش به سوتی تون بلند می خندید
و بقیه به چشم بیمار روانی بهتون نگاه می کنن یا فقط من اینجوریم؟

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


موردم داشتیم طرف کادوى ولنتاینش دست به دست گشته رسیده به خودش

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


غضنفر از اون دنیا پیام میده تا میتونین گناه کنین
ظرفیت جهنم پرشده الان رو دیوارنشستیم

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


خطاب ب پسرایی ک ب همه چیه دخترا گیر میدن
بابا این همه اهمیت دادن ب ما لازم نیست

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


آدمها سه دسته هستن
1.اونایی که می پرسن چقدرحقوق میگیری
2. اونایی که میپرسن چرا تا حالا زن نگرفتی
3.انسانها (این اخری نسلش رو به انقراضه

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


یارو تو آواتارش نوشته  من از اون دسته آدمای رکم ک رد داده مخم
من ک رفتم لوله بخاریو بزارم تو سطل آب

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


رفتم دو دقیقه آشغال بذارم پایین،
انقدر هوا سرد بود که تو آسانسور به خودم مى گفتم نباید بخوابى لعنتى

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


فکرشو بکن یکی از دغدغه فکری دخترا رنگ ناخنشونه!
اونوقت من میخوام برم بیرون فقط چک میکنم خشتکم پاره نباشه یه وقت

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar


 اصــن خـــدا گربــه رو خلــق کــرده کــه
مــا روش تمریــن نشونــه گیــری کنیــم
مگــه غیــر از اینــه؟

 اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد