جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین جدید آبان 93 sms ghamgin

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin


نمی دانم چرا ما انسان ها عادت داریم آبی وسیع آسمان را
رها کنیم و جذب آبی کوچک چشمانی شویم
که عمقی ندارد با اینکه می دانیم
روزی بسته خواهد شد اما آسمان کی بسته خواهد شد

اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان
باید از جان گذرد هر که شود همدمشان
روزی که سرشتند ز گل پیکرشان
سنگی اندر گلشان بود و همان شد دلشان

اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



به تو عادت دارم مثل پروانه به آتش  مثل عابد به عبادت
و تو هر لحظه که از من دوری، من به ویرانگری فاصله می اندیشم
در کتاب احساس واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است
تو توانایی آنرا داری که به این فاجعه پایان بخشی

  

اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون
زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون
ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست
مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



مردم این شهر غریبن می خوام برگردم
قصدشون فریبه  می خوام برگردم
یه نفر بود که دل به نگاهش بستم
نگاهش سردو غریبه می خوام برگردم

اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



عشق را با تو تجربه کردم ، امید به زندگی را در تو آموختم
محبت را در قلب تو یافتم ، ای شاپرک شب های تنهاییم
با هر تپش قلبم می گویم دوستت دارم چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست
وقتی که میگویی دوستت دارم اول روی این جمله فکر کن شاید
 نوری را روشن کنی که خاموش کردن آن به خاموش شدن او ختم شود

اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



تحملی که داده بودی داره تموم میشه
مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه
دلم داره شور میزنه این دل رو بی خبر نذار
توروخدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار


اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



طوفان با همه ی شدت خود به آرامش منتهی می شود و
حتی در بحبوحه ی شدت خود در جستجوی آرامش است
من نیز همه ی عصیانم به عشق تو ختم می شود و
یگانه فریاد درونم این است که تورا  تنها تورا

اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی
می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی
و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم


اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



امشب گریه میکنم  و گریه میکنم برای تو برای خودم
برای تموم اونایی که خواستن گریه کنن و نتونستن
برا ی تمام اون چیزی که خواستی ونبودم خواستم وبودی
امشب گریه می کنم به وسعت دریا به وسعت بیشه به وسعت دل عاشق
برای تو و به پاس احترام تمام تحقیرهایی که از دیگران شنیدم وهنوز شکست نخوردم


اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin



انگار ولگرد شده بودم به جستجوی نشانی ات به تمام جهان سر زدم
اما نبودی به دور رفتم حتی به سرزمین خوشبختی در افسانه های
پدربزرگ که حقیقت نداشت هیچ کس نبود انگار تو هم ولگرد شده بودی


اس ام اس غمگین جدید آبان 93
sms ghamgin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد