جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا

اگر نمی خواهی در حق تو داوری شود، درباره دیگران داوری نکن

اس ام اس زیبا


من دیده ام که درجه سعادت اشخاص بستگی به اراده و میل خود آنها دارد

اس ام اس زیبا

با مردم باش! حق، همیشه با مردم است؛ آنها هرگز کسی را گمراه نمی کنند

  

اس ام اس زیبا


اگر ما دیگران را در سختیها و گرفتاریها دلداری دهیم، خود نیز آرام می شویم

اس ام اس زیبا


همانطور که مایل نیستم بنده کسی باشم، حاضر نیستم آقای کسی باشم.
کسانی که مخالف آزادی دیگرانند، خود لیاقت آزادی را ندارند.

اس ام اس زیبا


ازدواج نه بهشت است و نه جهنم، [ بلکه ] تنها یک برزخ است

اس ام اس زیبا


همه ی مردم از تعارف خوششان می آید

اس ام اس زیبا


اگر بردگی عیب نیست، پس هیچ چیز عیب نیست

اس ام اس زیبا


هر پله ی تعالی روح برای انسان یک تولد دوباره است


اس ام اس زیبا


آزادی یعنی اینکه می خواهم نه برده باشم و نه برده دار

اس ام اس زیبا


کسی که  امروز  از  دیروز  آگاهتر نباشد، انسان خردمندی نیست


اس ام اس زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد