جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار sms khande dar 94

اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



تـرک ویـچـت بـدون درد و خـمـاری
100درصـد تـضـمـیـنـی
کـامـلـا گـیـاهـی
بـدون عـوارض جـانـبـی و بـدون بـازگـشـت
فـقـط کـافـیـسـت بـه جـمـع گـوشـی هـای فـقـط چـراغ قـوه دار بـپـیـونـدیـد

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



یارو پى ام داد میشه خواهش کنم پیجمو لایک کنى?
گفتم عاره خواهش کن
زد بلاکم کرد...
ملت مریض شدن اصن

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



اینجوری ک وی چت فراگیرشده و مسریه سرماخوردگی نشده...والا

  

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



اعلام کردن برای کشتن موشهای تهران که حالا گربه ها هم
ازشون میترسن هر کدوم ۱۲۰ هزارتومان هزینه دارد.
اگه بیان ۵۰ هزار تومان مژدگانی بزارن
هرچی موش توی زیر زمین و خیابونو اینا هست از بین میره دیدم که میگما

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



نحوه شمردن پسرا زیر هالتر تو باشگاه بدن سازی ،
عک ، عو ، عه ، عار ...عیده ، عارده

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



نبار باران
نبار لعنتی
.
.
.
.
موهام فر میشه
چیه؟ حتما باید عشقی باشه؟

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



اون موقع ها که از طرف مدرسه میرفتیم اردو
انقد تو ماشین برای سلامتی " آقای راننده" صلوات میفرستادیم
فک کنم اگه راننده سرطانم داشت همون شب شفا پیدا می کرد...والااا
خداییش اینجوری نبود

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



هر کسی هم به ما رسید مال یکی دیگه بود
.
.
.
از مالکین محترم خواهشمندم معشوقه هاشونو جمع کنن از این وسط ها مسط ها

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



ﺍﮔﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺸﯿﻦ ﺑﺎ ﺗﻪ ﺩﯾﮕﺶ ﺣﺎﻝ ﮐﻦ
ﻫﯽ ﻧﺸﯿﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ ﺍﺧﺮﺵ ﺭﺳﯿﺪﻡ

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جانم به قربانت ولی حالا چرا
عاقل کند کاری که بازآید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی
ز سر سنگ عقابی به هوا خواستن توانستن است

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



یــارو تـو فــیـسـبــوک قـســمـت عـلـایــق نـوشـتــه بــود
.
.
.
.
.
بـاز و بـسـتـه کـردن در یــخـچــال

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



یک تست روانشناسی :
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه
همسر آیندت کیه ؟

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



عاقا امروز رفتم آرایشگاه موهامو کوتاه کنم یه دو تا عاقاهه رو دیدم
مثل دخترا ابروهاشونو برداشته بودن ،موهاشون رو هم دم اسبی کرده بودن
دیگه یه لحظه جا خوردم فک کردم اومدم آرایشگاه زنونه


اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94


خرس ها با عسل خر میش
خرگوش ها با هویج   
اسب ها با قند
راستی تو هنوز موز دوس داری؟

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94



طرف میره سیگار فروشی میپرسه سیگار برگ دارید؟
فروشنده میگه نه.
طرفم میگه پس یه بسته کوبیده با یه بسته سلطانی بدین

اس ام اس خنده دار
sms khande dar 94
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:56 ق.ظ

خوب بودن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد