جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید



اس ام اس جدید


یه رز سرخ تو دست راستت بگیر
و یه رز سفید تو دست چپت
و تو آیینه نگاهشون کن
من اون یاس وسطی رو با دنیا عوض نمی کنم

اس ام اس جدید


سلامتی سربازی که شبهاتاصبح توخلوت تنهای پست دادن
اشک میریزه وسختی میکشه ب امیداین که یه روزب عشقش میرسه!
ولی بی خبرازاینکه عشقش شبهازودمیخوابه تاازقرارفرداش جانمونه؟

اس ام اس جدید


زیادی دنیا را سخت گرفته ایم
همین که خدا هرلحظه باماست
و سایه ی پدر و مادر بالای سرمان است
یـــــعــــــنـــــی خــــوشـــبـــــخـــــتـــــی

  

اس ام اس جدید


اگرشبی از شبهای زمستان مسافری به خاطر گرمای نگاهت
به تو پناه اوردتنهایش نگذار شاید در گرمترین
روزهای تابستان به خنکای لبخندش محتاج شوی

اس ام اس جدید


بایبندی هر کس به اندازه ریشه ی اوست...به هر درختی نمی توان تکیه کرد

اس ام اس جدید

از مکافات عمل غافل نشو، گندم از گندم بروید ، جو ز جو

اس ام اس جدید


خواستی دیگه نباشی ،
آفرین ، چه با اراده
لعنت به دبستانی که تو از درس هایش
فقط تصمیم کبری را آموختی

اس ام اس جدید


به خاطرش :
هروقت می دونستم از همه خسته میشه و
برمی گرده پیشم دستامو می ذاشتم رو بخاری
تا نگه دستات سرده

اس ام اس جدید


به سلامتی اونایى که باعث میشن آدم بگه
دمت گرم
خیلی وقت بود اینجوری نخندیده بودم

اس ام اس جدید


زندگی جریان دارد
جریان دارد
اما در من و تو بودن ها


اس ام اس جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد