جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا

ایــن درخـت‌ها کــه زرد شـده‌انـد سـبـز مــی‌شـونــد...
خـورشـیـد هـمـیـن حــوالـیـست

اس ام اس زیبا

کاش مثه کارتونا،گوشه ی چشم آدم های نامرد برق میزد

اس ام اس زیبا

از امامم آموختم که هیچ کس و هیچ جا  در روی زمین
برای درد و دل کردن بهتر از چاه نیست

  

اس ام اس زیبا

ما دانه نخورده طعمه ای دام شدیم، بی جرم و گناة ببین چه بد نام شدیم ،
ترس ما همش ازاین بدنامی بود، حالا ازچه بترسیم که بد نام شدیم.

اس ام اس زیبا

خیلی سخته
حس کنی دوست و یار تک و شخصیشی
اما
جز دوستای عمومیش باشی

اس ام اس زیبا

هــیچ میدانســتی
زیــباترین عــاشــقانــه ای کــه برایــم گفــتی
وقــتی بــود که
اسمــم را بــا “مــیــم” به انــتها رساندی

اس ام اس زیبا

وقتى که میگى
دیگه برای همیشه فراموشش کردى
و هیچ احتیاجى بهش ندارى
و تمام بد وبیراههای دنیا رو نصیبش میکنى
درست زمانیه که :
بیشتر از همیشه دلت براش تنگ شده

اس ام اس زیبا

مورد داشتیم:دختره تو سرمای 15- درجه به خاطر ناخوناش دستکشاشو گرفته دستش.
به این دکمه اینتر قسم دیدم که میگما

اس ام اس زیبا

امروز شوق فردا رو داریم و حسرت دیروز را
اما امروز زیباتر از فردا و دیروز است
دوستت دارم و دوستم بدار
شاید فردایی نباش

اس ام اس زیبا

هر روز دریافتی های موبایلمونو باز میکنیم وپیامهایی رو که
دوستهامون برامون فرستادن رو میخونیم,
اما چند بار قرآن رو باز میکنیم تا پیامهایی رو که خدا فرستاده رو بخونیم؟

اس ام اس زیبا

خیلی وقت است دست هایم را با لیوان چایم گرم میکنم و این اوج تنهاییست

اس ام اس زیبا

این روزها زیادی ساکت شده ام
نمیدانم چرا حرفهایم به جای گلو از چشم هایم بیرون می ایند

اس ام اس زیبا

شخصی از عارفی پرسید روی نگین انگشترم چه حک کنم
تا هنگام شادی و غم به ان نگاه کنم گفت: بنویس میگذرد

اس ام اس زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد